וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוודית ושמה אלינור

ירון אדרי

11.6.2007 / 8:39

בנייתן של רפליקות על מכוניות במידות זהות היא לא דבר חדש. בנייתן של רפליקות על סמארט, זה כבר משהו אחר

אין אחד שלא ראה את הסרט 'עקיצה ב-60 שניות' ולא בגלל אנג'לינה ג'ולי. כוכבות הסרט האמיתיות הן אותן מכוניות-על ומכוניות קלאסיות שניראות על המסך. כמובן שהכוכבת הגדולה של הסרט היא המוסטאנג שלבי GT500 מ-1967, אותה אנו מכירים יותר בשם אלינור. מיותר לציין כי נדיר למצוא היום אלינור מקורית עם שלט על החלון, אך בשביל זה בדיוק באה לענות סדנת העיצוב השוודית Thalon.

במקום להתעסק עם וולוו או סאאב, מעדיפים בהירי השיער את התוצרת האמריקנית. קולקציית האלינור של החברה כוללת שלושה קיטים. קיט למוסטאנג המקורית של שנות ה-60, קיט זהה למוסטאנג של 2005 וגולת הכותרת, קיט ייעודי ל...סמארט.

אם תצליחו להעביר לרגע את הפוקוס מהדוגמנית (יש שוודיות עם שיער שחור?!) למכונית, תוכלו לזהות את הסמארט 'פור-טו' הקטנטנה והחסודה. מעצבי הסדנה לא פסחו על שום פרט והאלינור המקורית הותאמה בצורה מדוייקת למידותיה של הסמארט, פרט כמובן למנוע שמפיק רק 60 סוסים. קריצה הומוריסטית עשתה החברה במספר תערוכות כשה'סמארטינור' הוכנסה לתוך אריזה עם הכיתוב 'עקיצה ב-6 שניות'. גם כיתוב ה-GT500 המקורי מעל חצאיות הצד הוחלף בכיתוב GT50%.

הקור השוודי מדביק כנראה את מעצבי הסדנה למסכי הקולנוע והטלוויזיה. פרט לאלינור, הציגה בעבר החברה רפליקה מושלמת לבאטמוביל של באטמן (כולל סקיצות לגרסת סמארט עתידית) וכמו כן, גרסה נאמנה למקור המבוססת על הפונטיאק טראנס-אם 83 של 'קיט', מכוניתו של האביר השחור הלא הוא דוויד הסלהוף.

נראה אותם בונים גרסת סמארט לסוסיתא קוביה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully