וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור קשקאי

ירון אדרי

13.6.2007 / 10:20

האירופים אוהבים את הקשקאי והביקוש עולה על ההיצע. כעת ניסאן מגדילים את כושר הייצור

ניסאן נמצאת בצרות, אבל צרות טובות. רכב הקרוס-אובר שהוצג לפני כחצי שנה – הקשקאי, זוכה לביקוש ער באירופה ומפעל הייצור של ניסאן באנגליה אינו עומד בביקוש. לניסאן אין ברירה וכעת עומדת החברה להשקיע כ-2.5 מיליון פאונד (כ-20 מיליון ש"ח) במטרה להרחיב את פס הייצור. עיקר ההשקעה תנותב לצורך הסבת פסי הייצור של הניסאן נוט, שתעבור לפסי ייצור משניים.

קצב המכירות של הניסאן קשקאי באירופה עבר את תחזיות החברה. בחצי השנה מאז הוצג, נמכרו מעל ל-60 אלף יחידות ברחבי אירופה והתחזית לחצי שנה הקרובה מדברת על עוד כ-130 אלף יחידות, מהן 60 אלף שכבר הוזמנו. ההשקעה במפעל תאפשר להאיץ את קצב הייצור ב-20%, איתם תנסה ניסאן להדביק את הדרישה.

הניסאן קשקאי זכה לביקורות נלהבות בעולם עם הצגתו ובנוסף לכך, עומדות לזכותו תוצאות מבחני הריסוק של ה-EuroNCAP שפורסמו בחודש מאי. הקשקאי היה לקרוסאובר הראשון אשר זכה ב-5 כוכבים כשהוא מקבל את מרב הנקודות האפשריות, מה שהופך אותה לרכב הבטוח בבקבוצתו.

גם ביפן נרשמת דרישה גדולה לקשקאי עם תחילת שיווקו בשבוע שעבר. בניסאן ציפו לקצב מכירות של 2,000 יחידות לחודש ואילו בשבוע הראשון בלבד התקבלו 5,000 הזמנות.

מכירותיו של הניסאן קשקאי בישראל החלו לא מזמן והמשלוח הראשון נמכר כולו. בעקבות הביקוש הגדול בעולם, המשלוחים לישראל יהיו מצומצמים וזמני האספקה עומדים על כ-חודשיים ויותר. ללקוח הישראלי מדובר על רכישה משתלמת. הקשקאי נמכר בישראל במחיר של 150 אלף ש"ח, המקביל למחיריהן של מאזדה 6 וחברותיה.

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully