וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיש-גד קפטיבה

13.6.2007 / 10:55

שברולט מלמדים אותנו איך מושכים לקוחות למכונית - נותנים להם לגרד אותה כמו כרטיס הגרלה

השברולט קפטיבה משווקת בישראל מזה זמן מה. לבריטניה היא הגיעה רק עכשיו והיבואן המקומי מצא דרך שיווק מקורית להצגתה. כנראה שלבריטים משעמם ביום-יום וכשמשעמם נהוג לגרד (כל אחד היכן שכיף לו), אחרת קשה להסביר מהיכן הגיע הרעיון המבריק.

שברולט לקחו את הקפטיבה וציפו אותה באותו חומר גירוד מעצבן שנמצא על כרטיסי הגירוד של חיש-גד. אתם יודעים, זה שנשאר על הבגדים גם אחרי הכביסה. הקפטיבה המצופה הוצבה במרכז לונדון ועוברי האורח המזדמנים הוזמנו לגרד ממנה את הציפוי כשהפרס לזוכה המאושר אשר יחשוף את הסימן הזוכה הוא הרכב עצמו.

בבריטניה אין חאפרים ושם חושבים על הכל. הרי ידוע שדווקא ברגע בו אתה חפץ לגרד, המטבע אינו בנמצא (זה קורה גם עם העגלות של הסופר אבל זה לסיפור אחר) ולכן פיזרו מסביב לקפטיבה ערימה של 16,995 מטבעות של פני לציון מחיר הכניסה שלה בפאונדים.

תהליך הציפוי ארך חודשיים שלמים שנעלמו בהינף זרוע תוך 14 שעות של גירוד מעצבן, בסופן הצליח הזוכה המאושר לגלות את הסימן המבוקש. אנו בטוחים שרגע לאחר צהלות השימחה, בטח התבאס הזוכה. זה לא נעים לקבל רכב חדש מלא בשריטות ובשאריות שנדבקות לבגדים. שברולט כמובן חשבו גם על זה וציידו אותו במפתחות למכונית חדשה מהניילונים. רק שלא ינסה לגרד גם אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully