וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוצי השן הכחולה

ירון אדרי

17.6.2007 / 17:07

אחרי שטכנולוגית הבלוטות' שיגעה את עולם הסלולאר, היא מגיעה גם אל מכשירי הרדיו-דיסק לרכב

זה היה רק עניין של זמן עד אשר תשודך טכנולוגית הבלוטות' למערכות הרדיו-דיסק במכונית. פיוניר, כשמה כן היא (פיוניר באנגלית – חלוץ), היא מהראשונות בעולם להציג מערכת סטריאו משולבת בלוטות' וכעת היא גם הראשונה לשווק מערכות אלו בישראל.

יתרונם הגדול של מכשירים אלו טמון ביכולתם המובנית לשמש כדיבורית ובכך מבטלת את הצורך בהתקנות מסורבלות נוספות בתא הנוסעים. מגוון הפעולות אותן יכול לבצע הנהג כוללות חיווי לשיחות נכנסות ויוצאות על גבי צג מכשיר הסטריאו כמו גם הצגת ספר הטלפונים שבנייד. מכשיר הסטריאו יכול גם לקלוט קבצי מוזיקה המשודרים אליו מהמכשיר הנייד. יתרון נוסף הוא היכולת להסתנכרן ולזכור חמישה מכשירי סלולאר שונים.

בנוסף לבלוטות', מכיל המכשיר את כל הפונקציות המתקדמות כיום כמו איקוולייזר דיגיטלי, שלט חכם, הכנה ל-USB ומתאם ל-iPod. בנוסף, יכול המכשיר לקרוא מגוון רחב של קבצי מוזיקה.

סדרת הבלוטות' כוללת שלושה דגמים:
DEH-P9850BT - בעל תצוגת OEL 3D צבעונית, מעבד צלילים DSP, פנל חשמלי נשלף, אפשרות להורדת תמונות וסרטים מאתר פיוניר ואפשרות לעריכת תמונות אישיות והורדתן לתצוגה. מחירו של דגם זה 4,200 ¤.

DEH-P8950BT - בעל תצוגת OEL 3D כחולה ופנל חשמלי נשלף. מחירו של דגם זה 3,300 ¤.

DEH-P65BT בעל תצוגת LCD צבעונית הכוללת 10 צבעי תצוגה ו-10 צבעי תאורה משתנים המאפשרים למעלה מ-100 קומבינציות אפשריות של צבעים. מחירו של דגם זה 2,500 ¤.

מוצרי חברת פיוניר לרכב משווקים בישראל על ידי חברת 'עוזי רדיו בע"מ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully