וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכה סידרתית

ירון אדרי

21.6.2007 / 9:39

סיד, המכונית החשובה ביותר של קאיה באירופה, לא מפסיקה לזכות בפרסים. אז מה אם כמה מהם מוזרים

היצרנים הקוריאנים גילו כי עתידם קשור בקשר ישיר למידת הצלחתם באירופה. קאיה, כמו חברת האם יונדאי, החליטה להקים מרכזי פיתוח וייצור ביבשת הישנה, מתוך רצון לקלוע היישר לדרישותיהם של הלקוחות הבררניים. לפני כחצי שנה ירדה תשובתם מפס הייצור שבסלובקיה, הסיד הקומפקטית.

מאז תחילת שיווקה של הסיד, נרשמת דרישה הולכת וגוברת מלווה בלא מעט פרסים ותארים לה היא זוכה. בתחילה היה זה המגזין הנחשב 'אוטוקאר' שהעניק לה את התואר 'רעיון השנה' ואחר-כך היה זה איגוד תעשיית התחבורה הבריטי שהכתיר את קאיה כיצרן השנה תוך שהוא משבח את 7 שנות האחריות אותן מעניקה לה קאיה. גם איגוד הג'יי.די פאוור שיבח את קאיה על השיפור המתמיד באיכות ובעיצוב מכוניותיה.

התארים האחרונים אותם קיבלה הסיד ישמעו לכם קצת מוזרים. בתחרות 'גוררת הקארוונים היעילה 2007', הוכתרה הקאיה כגוררת הקארוונים הירוקה ביותר ובתואר מנוע השנה. מבין 50 דגמים שונים, בחרו השופטים במנוע הדיזל 1.6 של הסיד לטוב ביותר הן מבחינת צריכת הדלק החסכונית והן מבחינת הידידותיות לסביבה. אולי לנו הישראלים זה יראה מעט מוזר, אך באירופה תרבות הקארוונים מפותחת מאוד ולתואר זה חשיבות לא קטנה.

הסיד משווקת באירופה בתצורת 5 דלתות קומפקטית ובתצורת סטיישן. בתערוכת ז'נבה הציגו בקאיה גם דגם קבריולה קונספט. בשלב זה, מופנה כל הייצור למילוי הביקוש באירופה ולישראל היא תגיע רק באמצע 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully