וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפיסTIת אמיTIת

ירון אדרי

22.6.2007 / 8:06

ה-159 העלתה את אלפא-רומיאו לכיתה של הגדולים. גרסת ה-TI באה להזכיר שלמרות ההתברגנות, היא עדיין אלפא אמיתית

אם פגשתם אי-פעם אדם שטוען שהוא אלפיסט אמיתי ולא כל-כך האמנתם לו, כל שהייתם צריכים לעשות הוא לסנן מבין השיניים את צירוף האותיות TI. הברק בעיניים והתרחבות האישונים, הם שיגלו לכם את האמת. ראשי התיבות לצמד המילים Turismo Internazionale הודבק רק למספר דגמים בודדים לאורך השנים וקשה שלא לחזור 30 שנים אחורה לאלפא סוד הנוסטלגית. השנים חלפו פרחו וכעת חוזרות האותיות TI לשרת את האלפא 159.

חבילת ה-TI מתפארת במספר אלמנטים כמו קיט עיצוב ייחודי, מתלים ספורטיביים מונמכים, חישוקי 19 אינטש קלים, ארבעה קאליפרים של ברמבו צבועים באדום וציפוי כרום למראות הצד והאגזוז. מבפנים יזכו הנהג ושותפו למושבי ספורט חשמליים מצופי עור שגם ידאגו לחמם את ישבניהם בימי החורף הקרים של אירופה. ציפוי עור יעטוף גם את ההגה וידית ההילוכים והדוושות ילבשו אלומיניום. מחוונים במראה קרבי יותר יחליפו את הקיימים להשלמת האווירה. את חבילת ה-TI ניתן יהיה לקבל רק בצבעים אדום, כסף או שחור בכדי לשמר את הייחודיות והאקסלוסיביות של הגירסה.

אכזבה קלה מגיעה מכיוון המנועים. אלה ישארו סטנדרטיים וכוחם לא ישודרג. מי שבכל זאת ירצה אחת, יוכל לבחור בין ה-2.2JTS ל-3.2 JTS V6 בעלת מערכת ההנעה הכפולה Q4. צרכני הדיזל יסתפקו במנוע אחד, ה-2.4 JTDM אותו ניתן יהיה לרכוש בגרסת הנעה קדמית או הנעת ה-Q4. כל הדגמים יוצעו במרכב ה-4 דלתות או במרכב הסטיישן ועם גיר ידני או טיפטרוניק.

והמחיר? זה ינוע בין 35 אלף יורו (כ-200 אלף ש"ח לפני מיסים) לגרסת ה-2.2 הידנית ועד 42 אלף יורו (כ-40 אלף ש"ח יותר) לגרסת הדיזל 2.4 בעלת ההנעה הכפולה. 1,600 יורו נוספים ישולמו עבור גרסת הסטיישן. TIתחדשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully