וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחי המלך החדש

ירון אדרי

24.6.2007 / 10:33

מיכאל שומאכר ופרננדו אלונסו חוזרים להתחרות ראש בראש, הפעם על תואר אלוף האלופים. דצמבר הזה יהיה חם

אני נורא מצטער אבל הקלישאה מתבקשת. מיכאל שומאכר חוזר. טוב לא בדיוק. כנראה שנמשיך לראותו מסתובב בפיטס ובעמדת הפיקוד של פרארי במירוצי הפורמולה 1, אבל ב-16 לדצמבר 2007 הוא יחזור לסרבל המירוצים רק בכדי להשתתף ב-ROC (Race of Champions), מירוץ האלופים.

השנה, בפעם הראשונה מאז נוסד ב-1988 על ידי פרדריק ג'ונסון ונהגת הראלי מישל מוטון, יערך ה-ROC על אדמת אנגליה. כ-80 אלף צופים יגיעו לראות את טובי נהגי ורוכבי המירוץ על מסלול האספלט הכפול שייסלל במיוחד באיצטדיון וומבלי. שומאכר כבר אישר את השתתפותו לאירוע שמשמש לאיסוף צדקה. "אני מקווה לעזור למארגנים למשוך כמה שיותר צופים לאירוע החשוב הזה. פרט לכך, אני מאוד נהנה מהאווירה באיצטדיון והכיף עם הנהגים". שומאכר השתתף ב-ROC של 2004 שנערך בפריז, שם גבר על אלוף העולם במירוצי ראלי, סבסטיאן לואב, רק בשביל להפסיד בגמר לנהג רנו הצעיר (שרק העונה החל את קריירת הפורמולה 1 שלו), הפיני הייקי קובאליינן.

שומאכר אינו היחיד וכבר כעת אישרו את השתתפותם נהגים כמו פרננדו אלונסו, ולנטינו רוסי, פליפה מאסה, דייויד קולטהארד, ג'נסון באטון, אנדי פריאו וקולין מקריי. כחלק מהאירוע, נערכת גם אליפות האומות ועל הבכורה יילחמו גרמניה, צרפת, ארה"ב, פינלנד ובריטיניה. עוד מציינים המארגנים כי בחודשים שנותרו עד למירוץ יצטרפו נהגים נוספים לרשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully