וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן מאיצה פיתוח מצברים

סוכנויות הידיעות

27.6.2007 / 15:28

ניסאן מצטרפת במלוא הכוח למירוץ אחר הרכב החשמלי עם מרכז פיתוח טכנולוגי חדש ביפאן

מנכ"ל ניסאן, קרלוס גון, אמר כי יצרנית המכוניות נמצאת בעיצומו של פיתוח סוללות קטנות וקלות במיוחד למכוניות. הדור החדש של הסוללות טומן בחובו הבטחה לשוק המכוניות ההיברידיות ולמכוניות החשמליות.

יצרניות המכוניות נמצאות במרוץ לפיתוח סוללות ליתיום, הנפוצות במכשירים אלקטרוניים כגון מחשבים ניידים וטלפונים סלולריים. הסוללות לא הותאמו עדיין לדרישות הגבוהות של מנוע המכונית.

ניסאן, המפגרת בייצור מכוניות היברידיות אחר המתחרות, כגון טויוטה והונדה, פתחה באחרונה מרכז טכנולוגי חדש ביפאן המוקדש לפיתוח טכנולוגיות ירוקות. ניסאן השיקה דגם של מכונית היברידית בשנה שעברה, אך השתמשה בייצור המכונית בטכנולוגיה מורשה של טויוטה.

גון מאמין כי השקעתה הטרייה של ניסאן בטכנולוגיות חדשות תעזור לצמצם את הפער ואפילו לקדם את ניסאן לפני מתחרותיה בכביש.

על רקע מחירי הדלק הגבוהים וההתחממות הגלובלית, גובר עניין הצרכנים במכוניות היברידיות המשלבות גז וחשמל. גון אמר כי ניסאן רצינית לגבי התחייבותה להתקדם צעד אחד קדימה ולהשיק מכוניות חשמליות בלבד. "למכונית חשמלית אין פליטות משום סוג", אמר גון.

מכוניות חשמליות לא זכו להצלחה מאחר והן יקרות, קשות להטענה ובעלות טווח נסיעה מוגבל. עם זאת, מספר יצרניות מכוניות מנסות לפתח מכוניות חשמליות לשוק הרחב.

גון אמר כי ניסאן מנהלת כעת משא ומתן לגבי עסקה של ייצור מאות מכוניות חשמליות. הוא הדגיש כי ניסאן משקיעה בטכנולוגיות ירוקות שונות ולא רק במכוניות היברידיות, אשר מהוות את תחום ההתמקדות של טויוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully