וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת לעבוד

ירון אדרי

28.6.2007 / 8:53

יצרני הרכב מחפשים כל מיני סיבות להוצאתה של מהדורה מוגבלת. ניסאן מצאו אחלה סיבה לפנק את הנבארה

אין כמעט שבוע שלא מספק לנו חדשות אודות מהדורות מוגבלות של דגם זה או אחר ולכן לא הופתענו לראות את מייל ה-Llimited Edition של ניסאן. האמת, אפילו לא שמנו לב בכותרת באיזה דגם מדובר ומייד הקלקנו על התמונה בציפייה לראות את הניסמו או אולי גרסה מקדימה ל-GT-R שאך נחשפה בפסטיבל המהירות של גודווד (ואפילו פינקנו אתכם בתמונה שלה). ואז זה בא לנו בבום. טנדר?!

הנבארה של ניסאן זוכה להצלחה בכל העולם ולרגל יציאתו של הסרט 'מת לחיות 4', החליטו בשלוחה הבריטית של היצרן מיפאן להוציא לו מהדורה מוגבלת. את ה-'Die Hard 4.0' יוכלו לרכוש 444 לקוחות אשר ירצו להוסיף ייחודיות לרכב העבודה שלהם. תמורת 18,995 פאונד (כ-160 אלף ש"ח לפני מסים), יוכלו לקבל ה-Work Hard את הגרסה הידנית בעלת מנוע ה-2.5 dCi (1,100 פאונד תוספת לאוטומט) המאובזרת בכל טוב. מושבי עור חשמליים, חישוקי סגסוגת 17 אינטש, מערכת שמע וסאן רוף יהיו רק חלק מהתוספות כשתמורת תשלום נוסף, יוכל מעריציו של ברוס וויליס לזכות באבזור נוסף.

כל 444 היחידות ימוספרו כמקובל ו-5 מהן (1, 4, 44, 400 ו-444) יקבלו ללא תשלום גם מערכת ניווט עם מסך 7 אינטש צבעוני ונגן MP3. המכונית ה-40 תימסר לזוכה המאושר שישתתף בהגרלה המשותפת עם העיתון 'סאן'.

עכשיו נראה אם הקונים שוב יחזרו הביתה עם התירוץ "היה לי יום קשה".

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully