וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפול שורש ל-TT רודסטר

1.7.2007 / 9:36

סדנת ABT הגרמנית מציעה חבילת שדרוגים לאודי TT רודסטר. מעכשיו היא תראה טוב יותר ובעיקר תיסע מהר יותר

לפני כחצי שנה, הודיעו מהנדסי סדנת ABT על כך שהם סיימו לבצע טיפול מעמיק לאודי TT החדשה. מסוג הטיפולים שלא רק גורמים ל-TT להראות קרבית במיוחד, אלא גם מאפשרים לה להוכיח את זה על האספלט. לאודי ההיא הם קראו TT-R והפעם הם משגרים אל כבישי העולם את גרסת הרודסטר הסקסית של ה-TT עם שלל שדרוגים.

כמו ה-TT המקורית, גם הרודסטר החדשה זכתה במספר פרסים ותארים חשובים הקשורים לעיצובה החיצוני. אולם, אנשי ABT בחרו עוד להקצין את ההופעה על ידי החלפת מספר חלקי מרכב במודגשים יותר כמו הפגוש הקדמי שנראה זוויתי ותוקפני יותר, הפגוש האחורי שמאכלס כעת ארבעה מפלטים קצוצי קנה וכן הוסיפו ספוילר קטנטן בקצה ישבנה. כדי להשלים את החבילה, הם העניקו לה חישוקי 19 אינטש (ואפילו 20 אינטש אם תתעקשו) בעיצוב מיוחד. התוצאה בהחלט לטעמנו.

ועכשיו לפרק המעניין: מנועים, כוחות סוס וביצועים

ה-TT כידוע לכם מגיעה מפס הייצור עם אפשרות לשני מנועים: 2.0 ליטר טורבו (200 או 240 כ"ס) ומנוע V6 בנפח 3.2 ליטר המפיק 250 כ"ס. ABT מוסרים כי מנועים אלו היוו בסיס מצוין לשדרוגים, כך שאת הספקם ניתן להעלות בקלות יחסית. כך למשל בעזרת שינויים קלים של תוכני ניהול המנוע והחלפת מגדש הטורבו, הם הצליחו לחלץ 300 סוסים ממנוע ה-2.0 ליטר אבל אם זה לא מספיק לכם, הם הוסיפו מגדש 'על' (סופר צ'ארג'ר), צנרת פליטה נירוסטה לכל אורכה וכמובן תיכנתו מחדש את ניהול המנוע במנוע ה-3.2 ליטר והפיקו ממנו לא פחות מ-355 כ"ס מופרעים ו-38.7 קג"מ. נתונים אלו מאפשרים ל-TT הפתוחה להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 5.1 שניות בלבד, וזה מהר.

עכשיו כדי לעצור את כל המהירות הזו וכדי להעצים את תכונותיה הספורטיביות, ABT דאגו גם להתקנת מערכת בלימה משודרגת בהרבה עם קאליפרים נשכניים במיוחד וכן צלחות בלימה בקוטר 380 מ"מ.

כפי שציינו בעבר, ABT מדגישים כי הוספת ערכות השיפורים אלו למכוניות, לא יגרמו להסרת אחריות היצרן במדינות המפוקחות של העולם. אצלנו? תשכחו מזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully