וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטיישן הראשונה של קדילאק

ירון אדרי

2.7.2007 / 13:47

לקדילאק יש מסורת אמריקנית מפוארת בת 104 שנים. זה לא מפריע לה להחליט להוציא רק עכשיו גרסת סטיישן

בחודש מרץ האחרון סיפרנו לכם על תוכניתה של קדילאק לכבוש את היבשת האירופאית עם ה-BLS. החדשה העיקרית היתה כי למעשה מדובר בתחפושת אמריקנית לסאאב 9-3 השוודית (שתיהן בבעלות GM). כעת, לאחר שכבר הוצגה גרסת הסדאן וכחודש לאחר הצגתה של ה-9-3 החדשה, מכריזים ב-GM על הצגתה של ה-BLS וואגון (סטיישן) הסדרתית.

ה-BLS וואגון, תשמור כמעט לחלוטין על הזהות לאחות משוודיה בכל הקשור למכלולים המכאניים. כך למשל היא תעשה שימוש בשלושת מנועי הטורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר (175 ו-210 כוחות סוס) ו-2.8 V6 (255 כוחות סוס), במנוע ה-1.9 טורבו-דיזל (180 כוחות סוס, 40.8 קג"מ) וכמובן מנוע ה'פלקס-פיול' העושה שימוש בדלק ביואתנול. גיר אוטומטי 5 הילוכים ישודך לכל הדגמים וגיר 6 הילוכים ידני יוצע כאופציה בחלק מהם.

גם גרסת הסטיישן (הראשונה אי-פעם של קדילאק) שומרת על קווי העיצוב החדים שמאפיינים את דגמי החברה בשנים האחרונות ומידותיה הנדיבות מבטיחות מרחב פנים ושטח הטענה מהגדולים בסגמנט זה. נפח ההטענה הרגיל עומד על 419 ליטרים וקיפול המושבים מאחור יניבו 1285 ליטרים פנויים להובלה. עם אורך של 471.6 ס"מ, היא ארוכה ב-3.5 ס"מ מגרסת הסדאן.
תחילת שיווקה של גרסת הסטיישן צפוי לחודש נובמבר הקרוב, כחודשיים אחרי הצגתה הרשמית המתוכננת לתערוכת פרנקפורט הקרובה. ה-BLS וואגון תוצע בארבע רמות גימור מפוארות כשגרסת הספורט תזכה לקבל מתלים ספורטיביים מונמכים וחישוקי 18 אינטש.

  • עוד באותו נושא:
  • קדילאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully