וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GM תולה תקוות ב"רובוטריקים"

הדר תדמור

3.7.2007 / 14:01

לחברה ארבעה דגמי מכוניות ה"מככבים" בסרט החדש; המכוניות מקבלות את אותו זמן מסך כמו גיבורי הסרט

ענקית המכוניות האמריקאית ג'נרל מוטורס (GM) תולה את תקוותיה בסרט החדש Transformers (רובוטריקים) כזרז למכירת מכוניותיה, זאת מכיוון שארבעה דגמי מכוניות של ג'נרל מוטורס מקבלים בסרט החדש את אותו זמן מסך כמו גיבורי הסרט.

בסרט הופכים מטוסים ומכוניות לרובוטים בעלי מימדי ענק. חלק מהמכוניות המוצגות בסרט הן דגמים קיימים של ג'נרל מוטורס. לפי המסתמן, הסרט צפוי להיות שובר קופות ענק וג'נרל מוטורס משערת כי המוניטין של החברה עשוי להשתנות לתקופה ארוכה מאוד.

המהלך הנכון שעשתה ג'נרל מוטורס היה לקשר את שמה עם דמויות מצוירות שגברים רבים בגילאי 30-20 חשים אליהן נוסטלגיה וחיבה. עם תחושות אלה, הדרך להחליט שהמכונית הבאה שירכוש הלקוח תהיה של ג'נרל מוטורס היא קצרה.

מהלך חכם נוסף של החברה היה להציג בסרט דגם חדש של מכוניות שברולט קאמרו שייצא רק ב-2009. עד אז, אותם הקטעים בסרט בו מופיעה המכונית החדשה ייצרו ציפייה ליציאתה לשוק. ואולי המהלך החכם ביותר יהיה המהלך השיווקי שילווה את הסרט, בו תציע ג'נרל מוטורס מבצעים תחת הסיסמא "Transform Your Ride".

בסרט "הרובוטריקים", מכונית מדגם שברולט קאמרו "תגלם" את דמותו של במבלבי. מכונית מדגם פונטיאק סולסטיס "תגלם" את דמותו של ג'אז, האמר H2 "יגלם" את דמותו של ראצ'ט ומשאית קלה מדגם GMC TopKick "תגלם" את איירוהד. ג'נרל מוטורס סיפקה 65 מכוניות להפקת הסרט.

הסרט "רובוטריקים" יצא לאקרנים בארה"ב ב-2 ביולי. את הסרט הפיקו אולפני הסרטים דרימוורקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully