וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשמל אטומי

ירון אדרי

15.7.2007 / 11:42

האנרטיה של בראמו מציג עיצוב חדשני, שלדת קארבון ומנוע חשמלי שאינו מזהם. לו רק ידעתם מיהו אחיו הגדול

את השם 'בראמו מוטורספורט' אתם בטח לא מכירים למרות שאת מכונית הדגל שלהם אתם מכירים היטב. החברה שהביאה לעולם את האריאל אטום עליה ניתן לומר הכל חוץ מפוליטקלי קורקט, משיקה את האופנוע החשמלי הראשון שלה בייצור סדרתי.

הפרט הראשון שנגלה מהתמונות הוא העיצוב החדשני לו זוכה האופנוע החדש. הנסיון הרב אותו צברה בראמו במסלולי המירוצים, הביא לפיתוח שלדת הקארבון הייחודית של האנרטיה. השלדה החזקה תורמת להפחתת המשקל הכללי שעומד על 125 ק"ג בלבד. יו"ר החברה, קרייג בראמשר, ציין את העובדה כי בבראמו מאמינים כי הצרכנים להוטים לאמץ כלי רכב הבנויים מקארבון והאנטריה עונה על כך.

בתוך החיפוי הגדול, באזור ממנו אנו רגילים לראות את מכלולי המנוע מבצבצים, ממוקמים 6 מצברי 'ליתיום-פוספאט' אשר מניעים את המנוע החשמלי הפולט 0 זיהום. טווח פעולת המצברים עומד על כ-70 ק"מ אותם יוכל הרוכב לעבור במהירות מירבית של 80 קמ"ש. בבראמו מציינים כי המרחק היומי הממוצע אותו גומע רכב בארה"ב עומד על כ-45 ק"מ ליום ולכן הם לא רואים כל בעייה בטווח פעולת המצברים. בכל מקרה, יידרשו לכם 3 שעות לטעינתם המלאה.

האנרטיה הוא רק הסנונית למגוון כלי-רכב חשמליים ונקיים מבית בראמו כשהשמועות החמות מדברות על מכונית-על חשמלית שתזכה לשם 'Rogue 2' (באנגלית – נוכל 2). האם ימיה של האריאל אטום ספורים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully