וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקני שחור

ירון אדרי

15.7.2007 / 17:33

אחרי טיפול מסור, משחררת סדנת סטארטק את הקומפס המושחר של ג'יפ בהתאם למסורת האמא בראבוס

האגדה על הנרי פורד מספרת כי לדבריו ניתן היה להשיג את המודל T בכל צבע כל עוד הוא שחור. כנראה שזאת הפילוסופיה לפיה עובדים בסדנת בראבוס הגרמנית אשר דואגת לשחרר אחת למספר שבועות עוד גרסה שחורה ומשודרגת לאחת ממכוניותיה של מרצדס. בהתאם למסורת, גם סטארטק, סדנת הבת של בראבוס, מתמחה בשדרוג והשחרה של מכוניות. אצלה אלה מי שעד לא מזמן היו האחיות החורגות של מרצדס, קרייזלר דודג' וג'יפ.

סטארטק שיחררו לאחרונה את גירסתם לקומפס של ג'יפ. גרסת ה-2.0 ליטר טורבו דיזל קיבלה מחשב ניהול מנוע חדש מדגם SD3 אשר יחד עם מערכת הפליטה הספורטיבית עוזר למנוע להפיק 180 כוחות סוס (40 סוסים יותר מבמקור) ומומנט של 36.7 קג"מ הזמין כבר מ-1,750 סל"ד.

לפני שהקומפס נצבעה בשחור, התאימו לה מעצבי הסדנה קיט אווירודינמי לשיפור זרימת האוויר, אך בעיקר למראה אגרסיבי יותר. הקיט כולל פגוש קדמי ואחורי כמו גם חצאיות צד מוכספות. סטארטק מציינים כי הם יכלו לשוות לקומפס מראה אגרסיבי יותר, אולם זה היה פוגם במראה ה-4X4 שלה. חישוקי ה-18 אינטש המקוריים הוסרו ובמקומם יעמדו לבחירה חישוקים בקוטר של 19 או 20 אינטש מלווים בצמיגים ספורטיביים נמוכי חתך. ואם אתם ממש לא מתכוונים לבקר בשטחים טכניים יותר משוליים נמוכים, קיט הנמכה של 30 מ"מ מחכה גם הוא.

ולבסוף תא הנוסעים. זה יזכה לקבל טיפול מיוחד הכולל משטחי עור, פלדת אל-חלד ואלומיניום, עליהם יתנוססו לוגו סדנת סטארטק ולוגו הקומפס. ממש הכבשה השחורה של הקונצרן האמריקני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully