וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרקטורונים לבאחה ישראל

מערכת אתר השטח הישראלי

16.7.2007 / 14:15

יוזמה משותפת של אתר השטח הישראלי ועופר-אבניר מביאה את ההשתתפות בראלי באחה ישראל נמוך יותר אל העם

ראלי באחה ישראל שיתקיים בסוף החודש מעורר עניין רב אצל כל שועלי השטח ומשתתפי תחרויות הניווט. הסיבה, כפי שסיפרנו לכם בעבר, היא עובדת היותו מרוץ השטח הארוך מכולם. הפרטים, נזכיר, הם 600 קילומטרים בין תל פאחר בצפון לבין מבואות אילת בדרום, עם ארבעה קטעי "ספיישל" מדודים וקטעי קישור המחברים ביניהם. סיפרנו גם כי נועם הימן, מארגן המרוץ, פתח בארוע זה קטגוריה לחובבים, אשר יקחו חלק במחצית השניה של המרוץ.

עבור אלה הרוצים להשתתף באירוע תחרותי, אך חוששים מהמרחק הארוך ומקשיי הניווט, נמצא פתרון. עופר-אבניר, יבואנית טרקטורוני קאן-אם מארגנת עבור לקוחותיה השתתפות מאורגנת בארוע, עם מוביל שינווט את הקבוצה מנקודת הזינוק למחצית השניה של המרוץ בתל צפית ועד לסיום באילת. את הקבוצה יוביל עופר אוגש, איש אתר השטח הישראלי, והוא מבטיח קצב מהיר, אך כזה שלא יאיים על רוכבים שאינם גורסים בולדרים לארוחת הבוקר.

ארגון קבוצת הרכיבה כולל דאגה לטרדות לוגיסטיות כמו ליווי טכני, לינה מאורגנת והסעה של הרוכבים וכליהם מאילת צפונה בתום האירוע. לפרטים נוספים על הצטרפות לקבוצת רוכבי קאן-אם אפשר לפנות למוקד קשרי הלקוחות של עופר-אבניר בטלפון 1-800-358035, או לאתר השטח הישראלי בטלפון 1-700-700-494.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully