וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקומבי המיסתורית

ירון אדרי

17.7.2007 / 10:23

סקודה חושפת את הפאביה סטיישן החדשה ופרט לזה שתהיה כזאת, היא שומרת את הפרטים לעצמה

בספר 'כך בונים יחסים זוגיים', אי שם בפרקים הראשונים, נלמדת טכניקת הקשה להשגה. על פי טכניקה זאת, ריחוק שיוצר צד אחד, יגרום לרצון חזק עוד יותר בצד השני. ייתכן שמחלקת השיווק של סקודה קיבלה את הספר כמתנה לחג, אחרת קשה להבין את פשר ההודעה לעיתונות אותה היא שיחררה לגבי גרסת הקומבי (סטיישן) לפאביה.

אם נתאמץ להרחיב את אותה הודעה, נלמד כי גרסת הסטיישן לפאביה החדשה תיחשף בתערוכת פרנקפורט – אלו כל הפרטים שנמסרו. את שאר הפרטים פשוט נצטרך לנחש, אז הנה הניחוש שלנו.

גרסת הקומבי תעשה שימוש במגוון הרב של מנועי גרסת ההטצ'בק הסטנדרטית (סה"כ 7 מנועים), החל ממנוע הבנזין בנפח 1.2 ליטר בעל 60 כוחות הסוס ועד הטורבו-דיזל 1.9 בעל 105 הסוסים. תיבות ההילוכים יהיו גם הן זהות ויכללו גיר 5 הילוכים ידני כמו גם תיבת טיפטרוניק 6 הילוכים. בתחום הבטיחות, מקווים בסקודה להשיג 5 כוכבים במבחני הריסוק של ה-Euro NCAP. נשמע מוכר לא?

בשנתיים האחרונות נחשבת סקודה ליצרנית הרכב בעלת קצב הצמיחה הגדול ביותר ודגם הסטיישן לסקודה חשוב מאוד עבורה בשוק האירופאי. אצלנו בישראל, משמש הדגם היוצא בעיקר את ציבור נהגי המוניות ונראה כי הדגם החדש ימשיך במגמה זאת. רוצים לדעת עוד פרטים על הפאביה קומבי, נראה שתאלצו להתאפק עוד חודשיים. ותשכחו מזה, היא לא מתמסרת בפגישה הראשונה.

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully