וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי למען הסביבה

ירון אדרי

22.7.2007 / 9:30

יונדאי מצטרפת להגנה על כדור-הארץ. תקים מטה מתקדם למחקר ופיתוח טכנולוגיות ידידותיות לסביבה

בדרך להיות אחת מ-5 יצרניות הרכב הגדולות בעולם עד לשנת 2010, זה היה רק עניין של זמן עד אשר תצטרף גם יונדאי להגנה על כדור-הארץ. תחום הידידותיות לסביבה שתופס תאוצה, היה חסר עד כה לחברה הקוריאנית ולקאיה שבחזקתה. בכדי ליישר קו עם האופנה העכשווית, השקיע החברה 58 מיליון דולר בהקמת מטה חדש למחקר ופיתוח טכנולוגיות נקיות מתקדמות.

פרט לתדמית החיובית הן בפאן הטכנולוגי והן בפאן היחצ"ני, תנסה יונדאי לתרום משלה לטובת הסביבה כמו גם פיתוח מענה הולם לתקני הזיהום ההולכים ומחמירים. עיקר המחקר במבנה החדש שיעסיק 200 אנשי פיתוח ומהנדסים, יהיה בתחום תאי הדלק והנעת מימן וכמו כן תוקם מעבדה לחקר פליטת מזהמים. מחלקה נוספת תשקיע בפיתוח חומרים אותם ניתן יהיה למחזר בסוף חייה של המכונית. לדברי סגן יו"ר קבוצת יונדאי, סאנג-וון קים, תהפוך החברה לאחת מהמובילות בפיתוח טכנולוגיות סביבה.

הצהרת הכוונות של יונדאי נמצאת גם בתוכניות המבנה עצמו שניבנה בהתאם למיטב טכנולוגית שימור הסביבה העדכניות. מערכות ואקום מתקדמות חוסכות כ-1,500 טונות של מים מדי שנה, רצפות עשויות צמיגים ממוחזרים עוטות את הריצפה ותאים סולאריים מפחיתים את צריכת החשמל. יונדאי מקווים להפחית גם את זיהום ה-CO2 של המפעל ב-1,000 טון לשנה וזאת על ידי חשמל שיגיע ישירות מתאי הדלק הנמצאים בניסוי.

כל שנותר הוא לברך את יונדאי שרואה את איכות הסביבה ברמת המאקרו ולא רק במכוניות עצמן.

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully