וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשיר ועצבני

ירון אדרי

22.7.2007 / 9:50

מכוניות יוקרה ומכוניות-על גוררות אחריהן תגי מחיר אסטרונומיים. בתערוכת MPH תוכלו לגלות מי הכי יקרה

בחודש נובמבר תיערך תערוכת הרכב MPH הבריטית המיועדת אך ורק למכוניות ספורט ומכוניות יוקרה בעלות תג מחיר של 6 ספרות, בפאונדים. היוקרתיות שבתערוכה הביאה עם השנים לקביעה לא רשמית של שיאים, בראשם השיא למכונית היקרה ביותר.

לרוב, המכונית היקרה ביותר היא מכונית-על של אחת מיצרניות האקזוטיקה ובתערוכה הקרובה תהיה זאת הקוניגסג CCR שבעבורה ייאלץ העשיר המהיר לוותר על 407 אלף פאונד (כ-3.5 מיליון ש"ח). למרות תג המחיר הגבוה (מאוד), מכוניות העל אינן נחשבות בשל השימושיות הבעייתית שלהן ובלית ברירה עובר הכתר לאותן ספינות פאר על ארבע.

נכון, השם הראשון שעולה בראש שייך לרולס-רויס, אולם השנה לא תזכה החברה הבריטית לעדנה בתערוכה. עם תג מחיר של 265 אלף פאונד (כ-2 ורבע מיליון ש"ח), תהיה זאת המייבאך 57 שתקבל את 'מדלית הזהב'. שמו של הדגם מציין את אורכה של ה"מכונית", 5.7 מטר, אשר שוקלת 2.7 טון. זה לא מפריע לה להאיץ ל-100 קמ"ש תוך 5.7 שניות, בעיקר תודות למנוע V12 כפול מגדשים בנפח 5.5 ליטר. זה לא מפליא אם כך למצוא בין רשימת הלקוחות אנשים כמו סמואל ל. ג'קסון, מדונה ואפילו את חואן קרלוס, מלך ספרד.

את התערוכה שתיערך בלונדון (1-4/11) ובירמינגהאם (8-11/11), ינחו שלושת המוסקיטרים מטופ-גיר, ג'רמי קלרקסון, ריצ'ארד המונד וג'יימס מיי.

פרטים נוספים וכרטיסים תוכלו למצוא באתר התערוכה.

  • עוד באותו נושא:
  • מייבאך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully