וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקאטי פלאש

אורן קוזלובסקי, ריידרס

25.7.2007 / 9:40

המהירות של דוקאטי במסלולי ה-MotoGP, מגיעה גם למחשב. שימו לב לזכרונות הפלאש החדשים של 'סאנדיסק'

חברת סנדיסק השיקה בשבוע שעבר את קו מוצרי דוקאט', הכולל כרטיסי זיכרון וכונן פלאש בעלי מהירות ועמידות גבוהים במיוחד. הקו החדש מעוצב בשיתוף יצרנית האופנועים האיטלקית, שעומדת מאחורי אופנועי המרוצים המהירים בעולם. שיתוף הפעולה התבקש מאחר ומדובר בשני יצרניות הידועות במהירות ועמידות מוצריהן. אופנועי הגרנד פרי של דוקאטי ידועים בסטייל, במהירות, ובביצועים שלהם במסלו המירוצים ומחוצה לו.

טקס ההשקה שנערך בקליפורניה, כלל מופע של אומן הפעלולים ג'ייסון ברייטון והשתתפות של קייסי סטונר האוסטרלי, מוביל טבלת האליפות של ה- MOTO GP ועמיתו לקבוצה לואיס קאפירוסי האיטלקי. בנוסף, מעריצי דוקאטי רבים הגיעו לעשות הרבה רעש בתהלוכת אופנועים אדומה במיוחד.

חובבי מרוצי האופנועים וחובבי דוקאטי בפרט, יאהבו את כונן ה- USB החדש שעוצב על פי מיטב המסורת של דוקאטי בצבעי אדום-שחור. צורתו של הכונן החדש מזכירה את מיכל הדלק של אופנועי דוקאטי. מבחינת הביצועים, הכונן החדש מפגין ביצועים שלא היו מביישים את אופנועי המותג האיטלקי היוקרתי: נפח של 4 ג'יגה-בייט עם מהירות קריאה וכתיבה של 20 מגה-בייט לשנייה, המהירות הגבוהה ביותר של כונן USB, שהשיקה סנדיסק עד כה.

בנוסף לכונן ה- USB החדש, השיקה סנדיסק גם שני כרטיסי זיכרון בסדרת מוצרי האקסטרים: כרטיס מסוג קומפקט פלאש (CF) וכרטיס מסוג SD Plus. שני הכרטיסים המיועדים לתנאי שטח, ניחנים במהירות הכתיבה והקריאה הגבוהים ביותר מבין כרטיסי הזיכרון של סנדיסק והם עמידים בתנאי טמפרטורה ושימוש קיצוניים. מהירותו של כרטיס ה- CF עומד על 45 מגה-בייט בשנייה והוא מגיע בנפחים של 4 ו- 8 ג'יגה-בייט. כרטיס ה- SD Plus פועל בקצב של 20 מגה-בייט בשנייה והוא מגיע בנפח של 4 ג'יגה-בייט. ל-CF מאופיין גם בחיבור USB מובנה המונע צורך במתאמים וכבלים נוספים.

סדרת סאנדיסק-דוקאטי החדשה צפויה להגיע לישראל במהלך חודש אוגוסט, אז גם ייקבעו מחיריהם בשקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully