וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזוקי ל-WRC

ירון אדרי

29.7.2007 / 16:13

חטיבת המירוצים של סוזוקי מגבירה את קצב המבחנים. הופעת הבכורה של ה-SX4 WRC תיערך בראלי קורסיקה

זה שנים רבות שסוזוקי עושה חיים קשים למתחרות בעולם הראלי. עיקר ההצלחות הגיעו דווקא ממסלולי ה-JWRC, ליגת הנוער המתקיימת לצידה של אליפות העולם ה-WRC. כנראה שבסוזוקי רוצים גם כן לעלות לליגה של הגדולים ובימים אלה ממש מתבצעים המבחנים ל-SX4 WRC.

בכדי לנסות ולהתחרות עוד השנה במסגרת ניסיונית באחד ממירוצי ה-WRC, עורכת סוזוקי מזה מספר חודשים מבחנים רבים לאב הטיפוס. הטסטים האחרונים שבוצעו באירופה, התמקדו בעיקר על משטחי האספלט כשה-SX4 זוכה ליותר ויותר רכיבים "מבצעיים". את שבוע האימונים האחרון הכתירה קבוצת המירוץ בהצלחה כשמכונית המבחן המשופרת מציגה ביצועים טובים לצד אמינות. לדברי המהנדסים, ההצלחה במבחנים תביא לפיתוח מואץ של שאר המכלולים.

האצת פיתוח מכונית המירוץ מהווה צעד חשוב באסטרטגית החברה, כפי שמספר נשיא חטיבת המירוץ של סוזוקי נובוהירו טאג'ימה. "התקדמות המבחנים הופכת את המכונית ליותר תחרותית אולם אנו עדיין צריכים למצוא עוד מהירות וביצועים. האצנו את קצב המבחנים בכדי לנסות את המכונית עוד השנה וכמובן להתחרות כבר ב-2008". סוזוקי מכוונת את ה-SX4 לראלי קורסיקה שייערך ב-14 לאוקטובר.

סבב ה-WRC נישלט מזה מספר שנים על-ידי היצרניות הגדולות מאירופה. הנציגות היפנית שכללה בעבר קבוצות כמו טויוטה ומיצובישי, מונה היום רק את קבוצת סובארו. מאז פרישתה, שולחת מיצובישי רמזים עבים לגבי חזרה אפשרית אולם בשלב זה נראה כי תהיה זאת סוזוקי שתגדיל את הייצוג של ארץ השמש העולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully