וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מהלומה לב.מ.וו

ירון אדרי

30.7.2007 / 13:10

סדנת 'לומה דיזיין' חושבת שהסדרה 6 של ב.מ.וו יכולה להיות קצת יותר יפה. ומה לגבי הביצועים?!

הקלישאה העתיקה אומרת שהיופי נמצא בעיניו של המתבונן. בשנים האחרונות, אין מתאימות יותר ממכוניותיה של ב.מ.וו להוכיח את הביטוי הזה. יצירותיו של כריס בנגל לא השאירו את חובבי המותג הבווארי אדישים ובהחלט ניתן לחלקם לשתי מחנות: אלה שאוהבים ואלה ששונאים. וכשכהדעות חלוקות, אין מפשרות טובות יותר מסדנאות השיפורים.

בתערוכת פרנקפורט הקרובה תציג ב.מ.וו את מתיחת הפנים לסדרה 6 ונראה כי על סדנת 'לומה דיזיין' הגרמנית היא לא עושה רושם כפי שניתן לשים לב מגרסת ה-CLR 600 S. עיקר השינויים אותם העניקה ב.מ.וו נמצאים בעיקר בפגושים ושם בדיוק נוגעת הסדנה. קיט העיצוב החיצוני של לומה מתאים לכל דגמי ה-6 הנוכחיים - הקופה, הקבריולה וכמובן גרסאות ה-M – ונראה כי הם יתאימו גם לגרסה החדשה. פרט לפגושים וחצאיות אגרסיביים, יכלול הקיט כנף אחורית חדשה שתחליף את הכנף הסטנדרטית, קפיצים של H&R שינמיכו את המרכב ב-30 מ"מ וכמובן חישוקי סגסוגת לבחירה בקוטר 20 או 21 אינטש אשר ילבשו צמיגים דביקים נמוכי חתך.

השינוי בתא הנוסעים אינו גדול וכולל בעיקר שני הגאים לבחירה בשילוב של עץ-עור או קארבון-עור ודוושות אלומיניום. שטיחים מקיר לקיר יתווספו גם הם, בעיקר בגלל לוגו הסדנה הרקום עליהם. פרט מעניין שאולי מבשר על הבאות נמצא בתוך לוח השעונים שם הוחלפה הסקאלה הקיימת בסקאלה בעלת מהירות מקסימלית של 360 קמ"ש.

עד היום, פרט לתוספות ויזואליות בעיקרן, נמנעו מהנדסי לומה מלגעת במנוע ה-6. גם ה-CLR זוכה לשידרוג מראה תא המנוע עם החלפתם של תאי מסנן האוויר וסעפות היניקה בכאלה עשויים קארבון, וצביעת חיפויי השסתומים באדום. אם נחזור רגע לסקאלה החדשה, לומה רומזים כי בעתיד הקרוב יקבל מנוע ה-M שינויים שיעלו את הספקו הרבה מעל 507 הסוסים הסטנדרטיים ואיתם תעלה גם המהירות המירבית. אנחנו נמתין בסבלנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully