וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזירים את הרומנטיקה לכביש

אורן קוזלובסקי, ריידרס

30.7.2007 / 15:52

אורן קוזלובסקי וצוות ריידרס יצאו לרחובות תל-אביב במטרה להחזיר את האהבה בין הנהגים והרוכבים

מערכת וואלה!

צילום: מיקי אלקלס

לקראת ט"ו באב, חשבתי שצריך להחיות את הרומנטיקה בתל אביב, להחזיר לאנשים את החיוך והרצון לחזור הביתה למישהו אהוב. הרגשתי גם צורך להסב את תשומת לב הנהגים והולכי הרגל אלינו הרוכבים ולצעוק "אנחנו לא המופרעים שאתם כותבים שאנחנו בטוקבקים ובפורומים! אנחנו האנשים הנחמדים על הכביש, אנחנו הרומנטיקנים האחרונים שרוכבים באוויר הפתוח ולצערי אנחנו גם אלו שבגלל דעות קדומות וחוסר תשומת לב, נפגעים".

כדי להעביר את המסר בט"ו באב, השארנו - צוות ריידרס ואני - את האופנועים הכבדים בבית. בסיוע חברת 'עופר-אבניר', העמסנו סוכריות על מקל בצורת לב וגלויות ריקות עם מקום לברכה על ווספות אדומות ואפורות ויצאנו לזרוע שימחה ורוגע בעיר העמוסה והעצבנית. יצאנו להזכיר לכולם שהיום צריך להגיע הביתה ולאהוב. לתת את הלב המתוק ולהשקיע בברכה מהלב, לא יותר מזה.

פחד הנהגים מרוכב דו-גלגלי מתקרב לחלון הדהים אותנו. הנהגים פשוט סוגרים חלון בהיסטריה, מביטים לצד השני ומקווים שה"משוגעים" יחלפו. לא ויתרנו, חייכנו והסברנו, חילקנו ושוב חייכנו, עד שהאימה התחלפה בצפירות וקריאות תודה. כן, גם מאיתנו הסכימו הנהגים והולכי הרגל לקבל מתנה. שוטרים, נהגי מונית ואחרים שישבו בפקק בדרכם אל או מהעבודה, הושיטו יד וברכו בחזרה.

אנחנו הרווחנו הרגשה טובה ואנו מקווים שהיום ייזכר לטובה אצל כל המשתמשים בכביש. שמחנו לחלוק עם כולם את היום ומאחלים לכל עם ישראל יום אהבה שמח, ובעיקר חודשים של רוגע בכבישים. בואו נישאר כולנו ערניים וסובלניים יותר, אתם במכוניות תשימו לב אלינו ואנחנו מידי פעם נזכיר לכם בפרחים וסוכריות שאנחנו כאן ואנחנו באמת המשתמשים הכי נחמדים על הכביש.

יום אהבה שמח ממני, אורן קוזלובסקי ומכל צוות ריידרס ותודה לעופר אבניר ולשלומי מנהל מותג ווספה על הווספות, הגלויות והסוכריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully