וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסלול המהיר להנדסה

ירון אדרי

31.7.2007 / 13:39

לחברה מהמתקדמות בעולם דרושים מהנדסים צעירים. אם נאמר לכם שזאת פורשה, תשלחו קורות חיים?

כשהיינו קטנים, נתקלנו לא מעט פעמים בשאלה "מה אתה רוצה להיות כשתהיה גדול?". היום, כשאנחנו כבר גדולים, אנחנו שואלים את עצמנו אם באמת השגנו את מה שרצינו. סקר מיוחד שנערך באירופה בקרב סטונדטים להנדסה ומדעים, בדק מה היא כמיהתם של הסטודנטים, רגע לפני שהם גדולים.

הסקר שנערך על-ידי חברת 'יוניברסום קומיוניקיישן', הקיף 16,500 נשאלים מ-100 אוניברסיטאות ב-16 מדינות שונות באירופה. שאלת הסקר באה לבדוק היכן רוצים מהנדסי המחר לעבוד בתום לימודיהם. כמובן שבמקום הראשון זה כלל לא מפתיע לראות את ענקית האינטרנט גוגל ולכן נעבור ישר למקום השני אליה הגיע חברת פורשה הגרמנית. 12.41% מהנשאלים היו רוצים לראות עצמם כחלק מצוות המהנדסים של אחת מיצרניות הרכב המעניינות והריווחיות ביותר בעולם. מעניין לראות שבקרב הסטודנטים לכלכלה, נבחרה פורשה רק במקום התשיעי אבל זה בעיקר כי הסטודנטים שם שואפים להיות בעלים של אחת ולא לייצר אותה.

תוצאות הסקר אינן מפתיעות והן מצטרפות לעשרות סקרים דומים שנערכו בעבר בהם הייתה פורשה תמיד אי שם בפסגת הטבלה. גיבוי לכך נותן תומס אדיג, חבר בכיר בחטיבת משאבי האנוש של פורשה. "המוצרים האקזוטיים אותה מייצרת פורשה, אסטרטגיית הייצור ארוכת הטווח וסביבת העבודה בחברה, הם שגורמים לרבים לרצות ולעבוד בה". אדיג מוסיף כי ממש ברגע זה, כ-300 משרות ממתינות לאיוש בחברה ובהתאם לאסטרטגייה ארוכת הטווח, מחפשת החברה מהנדסים מוכשרים גם מחוץ לגרמניה.

סביר להניח כי בודדים יהיו הסטודנטים הישראלים אשר ירצו לעבוד בפורשה. בכל זאת, הכמיהה כאן בישראל היא יותר בכיוון של חברת החשמל.

  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully