וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומרים על ההיסטוריה

2.8.2007 / 9:40

ב.מ.וו מודיעים על תמיכה בכלי הרכב הקלאסיים מתוצרתה על ידי המשך ייצור חלקים לרכבים משנת 1948 והלאה

"עם ללא עבר, הוא עם ללא עתיד" אמר דויד בן גוריון ונראה שגם אנשי ב.מ.וו השכילו להקשיב. בהנהלת החברה התקבלה החלטה חשובה, כי עליהם לסייע בטיפוח ושימור ההיסטוריה המוטורית של החברה. לא, לא מדובר בהקמת עוד מוזיאון לדגמי החברה, אלא בהודעה רשמית כי היצרנית הבווארית תדאג להמשיך ולייצר חלקי רכב למרבית דגמי החברה מהשנים 1948 ואילך.

מסורת מוטורית הם מכנים את ההחלטה ונראה שרבים מחובבי המותג ישמחו לדעת זאת. לדברי החברה, סביב העולם ישנם למעלה מ-200 אלף מכוניות וכ-70 אלף אופנועים קלאסיים (בני שלושים ויותר) אשר ממשיכים לנוע על כבישי העולם ולא רק מפארים מוזיאונים או חניות סגורות.

ההחלטה להמשיך ולייצר חלקי חילוף מקוריים (למעלה מ-24 אלף חלקים שונים) עשויה לסייע מאוד לבעלי כלי רכב קלאסיים אלו להמשיך ולהחזיק במכוניותיהם ואף לתקנן במקרה הצורך בחלקים חדשים ומקוריים, במקום משומשים ונדירים ביותר.

בין רשימת החלקים ניתן יהיה למצוא, מנועים שלמים, קרבורטורים, פלאגים, חלקי גוף, חלקי פנים, בלמים וכן חלקים הדרושים לתחזוקה שוטפת של כלי רכב אלו.

בעצם החלטה זו, מצטרפת ב.מ.וו לרשימה קצרה של יצרניות אשר ממשיכות לסייע לבעלי כלי רכב קלאסיים להחזיק את מכוניותיהם - פורשה, פרארי, אסטון מרטין ואחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully