וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רסטה פורצת קדימה

רני פלג

2.8.2007 / 9:04

סדנת השיפורים מגדרה החלה פועלת בעולם תחת המטריה של חברת "מרכבים". שיווק המוצרים בישראל יהיה בידי "הנפלד"

לא חלף זמן רב מאז פרצו צדי מלר וסדנת "רסטה" לשוק המקומי. מעבר לחביבות רבה הפגינו האיש וסדנתו יכולת מרשימה בפיתוח מוצרים ואביזרים לרכבי שטח, כמו גם מקוריות חשיבה וביצוע בהתחרויות העבירות ובשאר תחומי עניין ג'יפאיים. את המקוריות זיהתה חברת "מרכבים" – יצרנית האוטובוסים הגדולה בישראל ולאחרונה הוקמה חברה משותפת לרסטה ולמרכבים, אשר עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ואביזרים לרכבי שטח, אשר תפעל במקביל להמשך פעילות סדנת "רסטה".

החיבור בין הסדנה מגדרה ליצרן הרכב המכובד פותח שלל הזדמנויות ושערים. בפעילות העתידית תרוכז כל פעילות פיתוח המוצרים (כמו למשל מתקני גלגל ומדרגות סף ייחודיים לסובארו פורסטר) במרכז הפיתוח בגדרה, בעוד ייצור המוצרים והעברתם תהליכי תקינה ייערך במתקנים המשוכללים של "מרכבים". אופי פעילות שכזה מאפשר למוצרי רסטה להיות משווקים בכל מקום בעולם.

בארוע חגיגי שנערך אמש במתקן חברת האם בקיסריה, הוכרז אמש רשמית על פתיחת הפעילות הבינלאומית של המיזם וכן על הפקדת השיווק בישראל של מוצרי "רסטה" בידי חברת "הנפלד טכנולוגיות", יבואנית ומשווקת מוצרי ARB, TJM, היי-ליפט ועוד. אריק קרונפלד, מנכ"ל הנפלד טכנולוגיות, אמר כי הוא רואה במותג "רסטה" כמותג בינלאומי מוביל, כמו שאר מוצריו וכי הוא צופה עתיד מרשים למותג זה. אנו מצטרפים להערכותיו של אריק ומאחלים הצלחה רבה לצדי ולמפעלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully