וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונצרט לקסוסיבי

ירון אדרי

5.8.2007 / 12:57

כך, עפ"י לקסוס, אמור להיראות קונצרט. ההגברה: 228 רמקולים של מארק לוינסון, התזמורת: 12 מכוניות מדגם LS460

לפני חודש, במהלך המבחן אותו ערכנו ללקסוס LS460, קשה היה לנו שלא להתרשם עמוקות ממערכת הסאונד בעלת 19 רמקולים שנבנו במיוחד עבורה על-ידי 'מארק לוינסון'. עם 15 ערוצים והגברה של 450 וואט, מדובר בעוצמות צליל נדירות ממש. כנראה שלא רק אנחנו התפעלנו, כיוון שהשלוחה הבריטית של לקסוס החליטה כי מערכת הסאונד של ה-LS מספיק טובה בכדי לשמש כאולם קונצרטים.

ישבו מנהלי לקסוס בבריטניה וחשבו כיצד ניתן להדגיש את היוקרתיות של שני היצרנים. לטענתם, רבים מהרוכשים הפוטנציאליים נמנים על קהל המוזיקה האיכותית והפור נפל. מייד הוצאו צווי גיוס לחברי הסימפוניה הלונדונית, שיחד עם גופים נוספים נכנסה לאולפן ההקלטות. התוצאה: עיבוד מוזיקלי חדיש למספר יצירות קלאסיות מוכרות, כמו גם הקלטתן של שתי יצירות שחוברו במיוחד עבור לקסוס.

ואיפה נכנסים לתמונה הלקוחות הפוטנציאליים? כאן נמצא השוס הגדול. לקסוס יערכו החודש ארבעה אירועים מיוחדים ברחבי הממלכה, במהלכם יוכלו הלקוחות לחוות את החוויה בקונצרט של ה'לקסוס אורקסטרה'. ה'תזמורת' תכלול 12 מכוניות LS460 אשר יוצבו בשטח הפתוח של האירוע כשמכל מכונית בוקעים הצלילים שהוקלטו באולפן. ואיך הקהל ישמע את הצלילים? פשוט מאוד, דלתות המכוניות יהיו פתוחות.

  • עוד באותו נושא:
  • לקסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully