וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתראות אימפרזה, שלום B3

הסובארו אימפרזה החדשה הגיעה לישראל. האם שם עברי מספיק בכדי להפוך אותה למלכת הליסיניג הבאה?

המשפחית החדשה של סובארו נחשפה היום (רביעי) במסיבת עיתונאים שערכה חברת יפנאוטו, היבואנית לישראל. בניגוד לשאר העולם שם יישמר השם המוכר, הדור השלישי לאימפרזה יקבל בישראל שם חדש – B3. בשלב הראשון תגיע לישראל רק גרסת האצ'בק 5 דלתות כשגרסת הסדאן, כמו גם גרסאות הטורבו, תגענה לקראת סוף 2007. ביפנאוטו מקווים כי עובדה זאת לא תפגע להם בצפי של בין 750 ל-1,000 מסירות מדיי חודש, הרוב לשוק ציי הרכב.

מבחינת העיצוב, פרט לחזית הייחודית דומה ה-B3 באופן מפליא לגרסת ההאצ'בק של המאזדה 3 ואף ל-i30 החדשה של יונדאי. נתון אורך של 441.5 אמנם הופך אותה לאחת הגדולות בסגמנט, אך פתיחת הדלת החמישית מגלה לנו תא מטען קטן מאוד. מבפנים הסובארו מרווחת, תודות לבסיס גלגלים של 262 מ"מ.

למרות שמדובר ברכב חדש לחלוטין, תמשיך סובארו להשתמש במנועים המוכרים בנפח 1.5 ליטר 105 כוחות סוס ובמנוע חדש (ומעט חלש מקודמו) בנפח 2.0 ולו 150 כוחות סוס (לעומת 160 בדור היוצא). גם כאן צפויה תחרות לא קלה, בעיקר עם מנוע ה-1.5 כי כידוע, הקהל בישראל מעדיף את המספר 1.6 על הדופן האחורית. בנוסף, הספקם של המנועים החדשים כיום עומד על 120 כוחות סוס ויותר, כך שה-B3 נמצאת בפיגור. דגמי ה-1.5 יזכו להנעה קדמית בעוד שבדגמי ה-2.0 תהיה זאת הנעה כפולה. תיבה אוטומטית 4 הילוכים תשודך לכל המנועים.

פרט לגרסת הבסיס שתכוון לשוק ציי הרכב, יזכו כל הדגמים לאבזור עשיר הכולל 4 חלונות חשמל, רדיו MP3 עם חיבור מובנה לנגן iPod, מחשב דרך, בקרת אקלים, תאורת לד מאחור ועוד. בצד הבטיחותי ניתן למצוא 6 כריות אוויר, מערכת ABS ומערכת עזר לבלימה EBD. מערכת בקרת יציבות ESP תגיע כסטנדרט רק בגרסת הספורט המאובזרת של מנוע ה-2.0 ליטר שתקבל גם בקרת שיוט. בסובארו מקווים לקבל 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק של ה-Euro-NCAP.

מחיר הבסיס למנוע ה-1.5 בגרסת ציי הרכב יעמוד על 114 אלף ש"ח ובעבור הגרסה המאובזרת יעמוד המחיר על 122 אלף ש"ח. גרסת ה-2 ליטר תחל ב-130 אלף ש"ח.

  • עוד באותו נושא:
  • סובארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully