וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטובים לטורקיה

אילן אשל

8.8.2007 / 14:44

לאילן אשל וחבריו נמאס לשחק בכאילו, אז נתנו להם ביד מכונית אמיתית והפעלנו את שעון העצר

אתר השטח הישראלי

די כבר נמאס לחזור על המנטרה שאין בישראל ספורט מוטורי ושכל מה שקצת דומה ומזכיר ספורט מטורי גורם לנו לריגושים והזעות יתר, אפילו אם מדובר בניסאן מיקרה אוטומטית ואנמית משהו.

Top Racing היא יוזמה של בית הספר לנהיגה מתקדמת "מסלולים" בניהולו של ראם סמואל שלקחו את הפורמט מחו"ל ששם זה הצליח ובענק. מדובר בתחרות נהיגה כנגד השעון במסלול קבוע, התחום ע"י קונסים ( בצורת שערים) ועם תקנון של מה מותר ומה אסור: מותר לנהוג רק בהילוך ראשון, אסור להשתמש בבלם היד, מותר לעצור אך ורק במתחם העצירה, אסור לגעת בשום קונוס במהלך הנהיגה, וחייבים לבצע זאת הכי מהר שאפשר. אי עמידה בחוקים אלה, פוסלת את התוצאה, גם אם נהגת כמו קימי רייקונן ביום טוב.

לא פעם ראשונה

זו הפעם השנייה שבית הספר לנהיגה "מסלולים" עורך את TOP DRIVER RACING במטרה למצוא את הנהג הטוב ביותר בישראל! 28 נהגים בעלי הזמן המהיר ביותר, יעפילו לשלב הגמר, אשר המנצח בו יזכה להשתתף במרוץ מכוניות בטורקיה (למה טורקיה? ע"ע המנטרה) ולהשתתף במרוץ בליגת "פיאט סיינה קאפ", ש"מסלולים" תממן את כל העלויות וההדרכות. מי יודע? אולי גם להיות אלוף טורקיה.
על פי השמועה, כך התגלה למעשה נהג הראלי המצליח סבסטיאן לואב אלוף ה-WRC

בכלל לא פשוט

לנסוע במסלול קבוע תחום על ידי קונוסים ולהתחרות בשעון. נשמע פשוט? לא כל כך. הקונוסים די קרובים אחד לשני, את תוואי המסלול יש לשנן היטב, אחרת תסיימו (אוי לבושה, כמוני) ללא השלמת המסלול במלואו. חברי הטובים עוד מימי הקארטינג (2 פעימות) הגיעו לאירוע ואיזנו את מאזן הבושה בכך שקבענו זמנים טובים, אך לא טובים מספיק כדי להעפיל לגמר, בעיקר בגלל פסילות. העפת קונוסים, אי עצירה במתחם העצירה ובעיקר בגלל ההתלהבות הראשונית של לתת בגז וליהנות כאילו אין מחר.
ורק לאחר מכן להתייחס לעובדה שצריכים לנהוג מהר ומדויק, על מנת לקבוע את הזמן הטוב ביותר.
אין ספק שעל מנת להגיע לתוצאות מרשימות ולגמר הגדול, יש להתאמן, והרבה.

זוכרים את המיקרה האנמית? לא יאומן איך מכונית קטנה, אוטומטית שכזו, נראית לך לפתע אחרת ומעניינת וכל זה ובגלל שהיא על המסלול הנכון ובין קונוסים. עמוסה במדבקות, בכסא מרוץ, חגורות שעונים ולפתע... מהפך (בגישה), המיקרה הופכת אותך לשומאכר קטן ל-31 שניות. כאשר המרוצים היחידים שלך הם על קארטינג, לנהוג על מכונית של ממש ובתנאי "מסלול", אתה מיד שם שלט למכירה (על הקארט) ומתחיל לברר מחירים לכרטיסי טיסה מוזלים לטורקיה. זה פשוט עולם אחר.

מנצח TOP DRIVER בשנה שעברה, איליה אושרוב, יצא לטורקיה ואף קצר הצלחות ולא מעט טורקים. למעשה רוב מדריכי "מסלולים" משתתפים היום בליגה הטורקית ודי מפתיעים את הטורקים ומקדימה. אפילו הם (הטורקים) לא כל מבינים מהיכן צצו להם הישראלים וכובשים להם את הפודיום ממרוץ למרוץ. Top Racing הוא אירוע ממריץ אדרנלין ולא רק לחובבי נהיגה. במחיר (לא זול) של 199 שקל תקבלו את המיקרה ל-4 הקפות של כ-32 שניות, כמה מזכרות (חולצה ושוברי הנחה) מ"מסלולים" ומנה גדושה של אדרנלין טהור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully