וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקליאו שהתארכה

ירון אדרי

12.8.2007 / 10:43

כשהיא מתבססת על מכונית הקונספט המרהיבה שהוצגה בתערוכת ז'נבה, חושפת רנו את הקליאו סטיישן

בתערוכת ז'נבה שנערכה בחודש מרץ האחרון, הציגה רנו מספר רב של דגמים, בינהם מספר גרסאות קונספט מעניינות. אחת המכוניות המעניינות ביותר באותה תערוכה היתה הקליאו 'גרנד טור קונספט', גרסת סטיישן למכונית הסופר מיני המצליחה. הצגתה של הסטיישן קונספט רמזה כבר אז כי הדרך לייצור קצרה ואכן כך הדבר.

בין שלל הדגמים לתערוכת פרנקפורט, תהיה גם הקליאו ספורט טורר, גרסת הסטיישן הסדרתית לאותה 'גרנד טור קונספט'. זאת הפעם הראשונה בה מציגה רנו את הסופר מיני הפופולארית שלה במרכב סטיישן וכעת היא גם תוכל להתמודד היישר אל מול המתחרה מבית, ה-207SW של פיג'ו.

מהפרטים המעטים שנמסרו, ניתן ללמוד שהטורר שומרת על מידותיה של הקונספט עם אורך של 420 ס"מ. ברנו מוותרים על גימיק המגירות ברצפת המכונית לטובת הגדלת נפח ההטענה שעומד על 439 ליטרים (כ-1,285 כשהכיסאות מקופלים). גם היצע המנועים לא נמסר, אולם סביר להניח כי הטורר תקבל את כל מגוון המנועים שמשרתים כבר כיום את משפחת הקליאו.

תחילת שיווקה של הקליאו טורר צפוי לקראת אביב 2008. מספר חודשים קודם לכן, יחל שיווק גרסת הסטיישן ללגונה החדשה ובחודש הבא תהיה זאת המגאן. החיבה למכוניות סטיישן בישראל אינה גבוהה ועל כן, אף אחת מהן לא צפויה לעשות עלייה.

כפי שהיה בז'נבה, גם בפרנקפורט צפויה לרנו עבודה רבה עם הצגת בכורה של שבעה דגמים חדשים, שניים מהם קונספט והשאר לייצור. ברנו שומרים כרגע את הקלפים קרוב מאוד לחזה ופרט לקליאו, הם עדיין לא מספרים לנו על שאר הדגמים שיוצגו בתערוכה. כנראה שנאלץ להמתין עוד כחודש בכדי לגלות האם השמועות על רודסטר שובבה או טווינגו פתוחה נכונות.

  • עוד באותו נושא:
  • רנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully