וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקומבי נחשפת סופית

ירון אדרי

16.8.2007 / 15:19

המיסתוריות שניסתה סקודה ליצור סביב הפאביה קומבי החדשה הגיעה לקיצה. כל הפרטים, כמעט

לפני כחודש, ניסתה סקודה לשחק את הקשה להשגה. המידע אותו חשפה אודות גרסת הסטיישן (קומבי) לפאביה החדשה, לא נכנס אפילו לקטגורית הטיזינג. אז אחרי שהסתמכנו על הגרסה הרגילה בכל הקשור לאבזור ומנועים, כעת אנו יכולים לדווח בביטחה על מה שמתכננת סקודה.

בהתאם למקובל, צמחו מידותיה של הקומבי החדשה ביחס לזאת המוחלפת. אמנם תוספת של 7 מ"מ לאורך ו-46 בגובה אינם נראים שונים בהרבה מהמוחלף, אולם בסקודה מספרים בגאווה כי מרווח הפנים גדל בהרבה. גם נפח ההטענה, פרמטר חשוב לרוכשי גרסאות הסטיישן, צמח ב-54 ליטרים וכעת הוא מאפשר 480 ליטרים פנויים להובלה או 1460 עם כיסאות מקופלים.

באגף המנועים מתייצבים שלושה זוללי בנזין ושלושה חובבי סולר מבית פולקסווגן. ההיצע מתחיל עם מנוע ה-1.2 12V החסכוני בעל ה-3 בוכנות ו-70 כוחות סוס, ממשיך עם ה-1.4 שלו 85 כוחות סוס והחזק בחבורה הוא ה-1.6 בעל הספק של 105 כוחות סוס. באגף הדיזל יהיו אלה מנועי הטורבו של הקונצרן, שניים מהם בנפח 1.4 ליטר עם 70 או 80 כוחות סוס ומנוע ה-1.9 עם 105 הסוסים. תיבה ידנית 5 הילוכים תשודך לכל המנועים כשמנוע הבנזין 1.6 יקבל תיבת טיפטרוניק 6 הילוכים כאופציה, מה שמנבא כי שוב תהיה הצלחתה אצלנו בעיקר בקרב נהגי המוניות.

הפאביה קומבי תוצג בתערוכת פרנקפורט ותחילת שיווקה, גם בישראל, צפוי לינואר 2008. בסקודה מקווים להתעלות על 630 אלף היחידות שנמסרו עד היום ברחבי העולם מהדגם המוחלף שייצורו יימשך עד לסוך השנה הנוכחית.

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully