וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

17 כ"ס ב-4 שעות

27.8.2007 / 12:44

סדנת ג'ון קופר המפורסמת לקחה את המיני קופר S, העניקה לה קצת אהבה והעלתה את ההספק ל-192 כ"ס

"מיני קופר S היא מכונית מאוד מהנה לנהיגה, אבל זה לא הסוף - אפשר לעשותה מהנה עוד יותר" כך מוסרים סדנת ג'ון קופר. כמקובל עוד מימיה הראשונים של הקופר המיתולוגית, גם הפעם סדנת ג'ון קופר וורקס לקחה את הקופר S ושדרגה אותה קלות: במקום פליטר הקרטון המקורי הותקן אחר העשוי כותנה המאפשר זרימה טובה יותר של אוויר דרכו, מערכת הפליטה הוחלפה באחרת חופשיה יותר וגם מחשב ניהול המנוע שודרג מבחינת התוכנה - מה שקרוי בשפת העם, צ'יפ.

כל אלו תרמו יחד להעלה סבירה בהספק, מ-175 כ"ס ו-24.4 קג"מ לכדי 192 כ"ס ו-25.4 קג"מ. בנוסף לכך, בעת האצה חזקה, מתוכנן מחשב המנוע להעלות את לחץ גדישת הטורבו ולהעניק עוד 2 קג"מים נוספים (27.5 קג"מ) לפרק זמן קצר.

נתונים אלו מאפשרים לקופר S בגרסת ג'ון קופר להאיץ מעמידה ל-100 תוך 6.8 שניות (7.1 במקור) ולהגיע למהירות של 232 קמ"ש (225 במקור). מחירו של הקיט עומד על כ-9,200 שקל לפני מסים ומשך התקנתו כ-4 שעות, אך אין לכם מה לחכות לו בישראל, אנחנו חיים במדינה שבה המחוקק אינו חובב שיפורי רכב.

אל ערכת הביצועים מציעה סדנת ג'ון קופר את האפשרות להוסיף מגוון חישוקי 18 אינטש, עזרים אווירודינמים שונים וכן פאנלים פנימיים בגימור סיבי פחמן. עם הצגת ערכת שיפורים זו, משלימה לטענתה סדנת ג'ון קופר את היצע השדרוגים שלה למיני, בוודאי שעם חשיפת גרסת הצ'אלנג' למסלול, עליה סיפרנו לכם בשבועות האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully