וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: סוזוקי בקבוצה 4

תומר הדר

27.8.2007 / 14:24

יצרנית הרכב היפנית תציג בתערוכת פרנקפורט הקרובה משפחתית גדולה, שתתחרה במאזדה 6

מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי, קרייזלר ודודג', עתידה לייבא לישראל בשנת 2009 מכונית משפחתית גדולה שתתחרה במאזדה 6 וסובארו B4. המכונית, שתוצג בתערוכת הרכב שתתקיים בפרנקפורט בחודש הבא כמכונית קונצפט תהיה גדולה יותר מסוזוקי ליאנה הנוכחית ותיקרא באירופה קיזאשי.

סוזוקי ייצרה בעבר מכונית משפחתית גדולה, שהתבססה על מכלולי שברולט אפיקה. מכונית זו נמכרה בארצות הברית בשם סוזוקי וורונה אך מעולם לא יובאה ארצה. קיזאשי, שמבוססת על פלטפורמה חדשה של סוזוקי, אינה פרי שיתוף פעולה עם יצרן רכב אחר.

על מנת להצליח בשוק הרכב הישראלי, מכונית משפחתית גדולה חייבת להיות מתומחרת במסגרת קבוצת שווי שימוש 4, שתקרתה כיום היא 151 אלף שקל. הסיבה לכך היא ציי רכב: מכונית משפחתית גדולה שמתומחרת בגבולות קבוצת שווי שימוש 4 יכולה להימכר בהצלחה לחברות הליסינג.

במחצית הראשונה של שנת 2007 היוו מכירות מכוניות מקבוצת שווי שימוש 4 13.6% מהיקף שוק הרכב בישראל. רוב המכוניות בקטגוריה נמכרו לציי רכב.

לדברי איתמר גבתון, מנכ"ל מכשירי תנועה, סביר שהדגם החדש יתומחר במסגרת קבוצת שווי שימוש 4 כדי שיוכל להימכר לחברות הליסינג. עם זאת, גבתון גם אינו שולל את מכירת הדגם החדש ללקוחות פרטיים, עליהם מבססת מכשירי תנועה את רוב מכירותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully