וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופל חוזרת למסלול המירוצים

30.8.2007 / 10:23

אופל מציגה גרסת נורבורגרינג לאסטרה OPC ואף מודיעה על שבירת שיא המהירות במסלול עם הקורסה OPC

יצרנית הרכב הגרמנית, אופל, מורידה את האבק מעל ארון הגביעים ומנסה לעורר שוב את התדמית הספורטיבית שנשחקה עם השנים וההזנחה. ואיך היא עושה זאת? בעזרת שני אירועים בעלי מכנה משותף. הראשון - הצגת האופל אסטרה OPC בגרסת נורבורגרינג והשני - שבירת שיא מהירות ההקפה עם הספורטיבית הקטנה במשפחה, האופל קורסה OPC.

אופל מספרים, כי למסלול המירוצים המיתולוגי - נורבורגרינג ובייחוד הנורדשלייפה, שהפך למוקד עליה לרגל לכל חובבי המוטוריקה, יש להם פינה חמה בלב, שכן במשך שנים רבות, כמעט כל מכוניותיה של החבר נוסו על גבי מסלול זה, וגרסת הנורבורגרינג לאסטרה OPC מבטאת את קשר מיוחד זה.

הגרסה החדשה תיוצר במהדורה מצומצמת מאוד ותוצג רשמית בתערוכת פרנקפורט הקרובה. אופל מספרים כי מנוע ה-2.0 ליטר טורבו לא השתנה והספקו עומד עדיין על 240 כ"ס אשר מאפשר זינוק של 6.4 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 244 קמ"ש. אולם, ה-OPC קיבלה צביעה לבנה מיטאלית, ספוילר אחורי מוגדל וגימור במראה של סיבי פחמן לקורות הגג.

גם הג'נטים הוחלפו בקלים ורחבים יותר ועליהם הותקנו צמיגים דביקים לביצועים גבוהים. גם תא הנוסעים טופל והוא קיבל דיפון מלא מעור, גימור במראה של סיבי פחמן וכצפוי, לוחית זיהוי פנימית עם המספר האישי של המכונית בסדרה.

קורסה OPC שוברת שיא מסלול

אל אותו מסלול בדיוק, אשר הפך למעין אדמת מריבה עבור יצרניות הרכב, הביאה אופל גם את הקורסה החדשה בגרסת OPC, אשר החלה להימכר באירופה בחודש מרץ. האופל הקטנה חמושה במנוע בנפח 1.6 ליטר הנעזר במגדש טורבו כדי להפיק 192 כ"ס ו-23.4 קג"מ, מסוגלת להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 7.2 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 225 קמ"ש.

מאחורי ההגה של המכונית הסטנדרטית לגמרי ישב מנואל ראוטר, מגלה הכשרונות של אופל למסלולי המירוצים, ויחד הם זינקו להקפה מהירה של הנורבורגרינג. בגמר 20.8 הקילומטרים של המסלול, נעצר השעון על 8 דקות, 47 שניות ו-99 מאיות ובכל הפכה הקורסה OPC לסופר מיני המהירה ביותר על המסלול.

הקורסה החדשה אמורה להגיע לישראל בקרוב, אך ספק אם נזכה לראות כאן את גרסת ה-OPC. ועצם, ממילא אין לנו כאן מסלול מירוצים.

  • עוד באותו נושא:
  • אופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully