וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשם השימושיות

2.9.2007 / 9:26

מרצדס משיקה את גרסת הסטיישן החדשה של ה-C קלאס. בתפריט: עוד שימושיות והמון גאדג'טים

חודשים ספורים לאחר שהושקה ה-C קלאס החדשה של מרצדס בספרד, מודיעה מרצדס על הצגתה הרשמית של גרסת הסטיישן במשפחת ה-C. הסטיישנית החדשה, תתפוס את מקומה בביתן מרצדס בתערוכת פרנקפורט הקרובה ושם נוכל להתרשם ממנה בפעם הראשונה.

מרצדס מספרים כי בדומה לגרסת הסדאן, גם גרסת הסטיישן תציע שתי חזיתות - האחת רכה והשניה אגרסיבית וספורטיבית עם שינויים בגריל, בפגוש הקדמי ובסמל החזית. כמו כן, בחזיתה יוצעו אותו מגוון מנועים שיחל ב-200 CDI עם 134 כ"ס, דרך ה-180 וה-200 קומפרסור וכלה בסדרת מנועי ה-V6 בהספקים של 204, 231 ו-272 כ"ס.

כמו הסדאן, גם הסטיישן תציע כאופציה מערכת מתלים הניתנת לכוונון אוטומטי בהתאם למשקל הרכב וכן כיול מתלים ספורטיבי נוקשה יותר אשר מנמיך את המרכב ב-1.5 ס"מ ואמור לשפר במעט את חדות הנהיגה.

ובסעיף השימושיות, הסטיישן אמורה להציע יותר מאשר מתחרותיה הגרמניות - מבנה תא המטען שלה שונה מעט ביחס לדגם הקודם ובו השמשה האחורית נעשתה זקופה יותר לצורך הגדלת חלל ההטענה. זה אגב עומד על 485 ליטרים במצבו הרגיל ומסוגל להגיע עד כדי 1,500 ליטרים כאשר המושבים האחוריים מקופלים.

מרצדס מציינים כי מרחב זה מספיק כדי לאחסן 4 שקים של מחבטי גולף כולל העגלות שלהם, או תשע מזוודות גדולות, או לחילופין, 44 ארגזים של שישיות בקבוקי משקה של 1 ליטר, למקרה ויש לכם קיוסק בים.

גרסת הסטיישן של ה-C קלאס תגיע אל אולמות התצוגה בעולם בקיץ הבא ויבואן מרצדס לישראל מוסר כי גרסת הסטיישן של ה-C קלאס לא תיובא לישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully