וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלישיה של יונדאי בפרנקפורט

2.9.2007 / 11:06

יונדאי תחשוף שלושה כלי רכב בפרנקפורט: רכב הנוסע על מימן, קרוסאובר על בסיס ה-I30 וקופה ספורטיבית

החשיפות המקדימות לתערוכת פרנקפורט נמשכות והפעם הגיע תורה של יונדאי לשחרר טיזר קטן אודות הצפוי לנו שם. היצרנית הקוריאנית תגיע לתערוכה החשובה בעולם עם שלושה כלי רכב חדשים שאמורים להראות לנו לאן מועדות פניה של יונדאי. הרכב הראשון הוא כמובן רכב "ירוק" וידידותי לסביבה, הרכב השני הוא קרוסאובר (רכב כביש במראה רכב שטח) על בסיס המשפחתית הקומפקטית החדשה, ה-I30 והרכב השלישי הוא מכונית קופה חדישה אשר בעתיד אמורה להחליף את ה'קופה' הנוכחית.

אולם גם בשלב זה, שומרת יונדאי את רוב הקלפים קרוב לחזה ואינה מוסרת פרטים רבים או מספקים אודות המכוניות. אולם, מה שכן היא מסכימה לומר הוא שהרכב הידידותי לסביבה יקרא I-blue והוא יצויד במנוע 'תא דלק' (מנוע חשמלי הפועל על מימן) חדש שפותח לראשונה על ידי יונדאי בלבד ואינו מזהם כלל את הסביבה. תא הנוסעים של ה-I-Blue מיועד ל-4 נוסעים.

מכונית התצוגה השניה תהיה הוולוסטור (VELOSTER) - זו מכונית אשר אמורה לרמוז על הופעתה של מכונית הקופה החדשה של יונדאי ושמה הוא שילוב של המילים Velocity ו-Roadster. יונדאי מספרים כי מכונית התצוגה אמורה לבעתיד לפנות לדור הצעיר של הנהגים בשנות ה-20 לחיהם והיא תציע גג שקוף וסידור ישיבה של 2+2. השמועות בעולם הרכב מדברות על כך כי יתכן והקופה החדשה אף תציע הנעה לגלגלים האחוריים, ולא לקדמיים כמו בקופה הנוכחית.

הרכב השלישי והאחרון בתצוגה יהיה דווקא רכב סדרתי מוכן לייצור. מדובר בקרוסאובר המבוסס על היונדאי I30, אך גם במקרה שלו יונדאי מקמצים בפרטים ולא מוסרים דבר אודותיו מלבד העובדה שמבנהו יהיה 5 דלתות. את שאר הפרטים נצטרך לדלות בתערוכה עצמה שתיפתח ב-11 בספטמבר לעיתונאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully