וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאט בשלושת צבעי הדגל

4.9.2007 / 8:01

פיאט תגיע לתערוכת פרנקפורט עם שלושה דגמים מעניינים: פנדה "ירוקה", אברת' חזקה ו-500 פי 5 מגודלה האמתי

ביתן התצוגה של פיאט האטילקית עשוי להיות אחד המעניינים ביותר בתערוכת פרנקפורט. המתחם יעוצב כולו בהשראת צבעי דגל הלאום האיטלקי (ירוק, לבן ואדום) ויחולק בהתאם לשלושה אזורים: בצד הירוד, כמה מפתיע, תוצג מכונית ידידותית לסביבה, במתחם הלבן תוצג פיאט 500 מיוחדת ובצד האדום והחושני, תוצג מכונית ספורטיבית חמימה.

הפס הירוק

נתחיל עם הצד הירוק – שם אנו נמצא את הפנדה אריה (Aria). אמנם מדובר בפנדה המוכרת, אך זו עברה שינויים נרחבים כדי שתהיה ידידותית יותר לסביבה. כך למשל, כל חומרי הדיפון הפנימיים (סיבי קוקוס ושאר חומרים טבעיים) וחומרי ציפוי החיצוניים הניתנים למחזור מלא ללא פגיעה בסביבה.

בחזיתה שוכנת יחידת כוח חדשה לגמרי: מדובר במנוע 2 צילינדרים טורבו בנפח 900 סמ"ק שמסוגל ללגום בנזין, מתאן ומימן כדי להפיק 80 כ"ס והוא משודך לתיבה אוטומטית רובוטית. מנוע זה מסוגל ליצר צריכת דלק נמוכה מאוד וכן לפלוט רק 69 גרם CO2 לסביבה לכל קילומטר.

הפס הלבן

במרכז, על רקע לבן צחור, תוצג שוב הפיאט 500 החדשה והחייכני של החברה. לדבריהם, ה-500 מייצגת את 'פיאט החדשה' ובעתיד הלא רחוק, כל מכוניות החברה יהיו איכותיות ויפות כמו ה-500. אולם, כדי להעצים את תחושת העניין, שלל 500 יקיפו את ה'אימא של כל ה-500'. מדובר בדגם מוגדל! של ה-500, אשר יגיע בקנה מידה של 5:1. כן, פיאט 500 בגודל פי 5 מגודלה האמתי – אורכה 17.73 מטר, רוחבה 8.135 מטרים וגובהה 7.44 מטרים.

סביב ה-500 הענקית יוקם מעין פארק שעשועים למבקרים שיוכלו להתרשם מקרוב ואף מתוך הפיאט הענקית.

הפס האדום

בצד האגרסיבי יותר של התערוכה, נמצא את הפיאט גרנדה פונטו אברת' SS. בימים אלה ממש החלו מכירות הגרנדה פונטו אברט באירופה, וכבר מוצגת גרסת הסופר ספורט של העקרב האיטלקי.

האברת' SS מוסיפה על קודמתה שלל תוספות: החל מפגושים אגרסיביים יותר, חצאיות צד ואגזוז כפול מאחור, דרך מתלים מונמכים ומוקשחים וג'נטים גדולים יותר, וכלה בתוספת של 35 כ"ס למנוע הטורבו 1.4 ליטר שלה. תוספת שמביאה את ההספק הכללי ל-180 כ"ס. פיאט לא מוסרים פרטים נוספים אודותיה, אך רומזים כי קיט ה-SS יהיה זמין לקהל במהלך שנת 2008.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
  • עוד באותו נושא:
  • פיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully