וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

AMG עושים שרירים, למשפחה

5.9.2007 / 14:20

אחרי שחשפה את גרסת הסטיישן של ה-C, מציגה מרצדס את המוצר המוגמר של סדנת השיפורים AMG

שלושה ימים בלבד אחרי שחשפה מרצדס את גרסת הסטיישן של ה-C קלאס, חושפת יצרנית הפאר מרמניה את גרסת השירירם של המשפחתית אשר נבנתה על ידי AMG. סדנת השיפורים שמורגלת בהשבחה וחיזור הייצע ה"עממי" של מרצדס, לא מבזבזת זמן וגם הסטיישן התמימה למראה הפכה ללועסת אספלט מקצועית.

אז נתחיל מהמנוע - בחזיתה של ה-C סטישן נדחק מנוע V8 בריא בנםח 6.3 ליטר (מכאן שמה: C63 AMG סטיישן) אשר לא נעזר בשום מגדש מכל סוג כדי לנשום ולנסוק לסל"ד גבוה. הספקו עומד על 457 כ"ס והוא מתקבל ב-6,800 סל"ד וכן הוא מפיק 61 קג"מ ב-5,000 סל"ד.

את הכוח מעביר המנוע לגלגלים דרך תיבת ההילוכים 7-G טרוניק (שבעה הילוכים עם אפשרות לתפעול מההגה) כך שהסטיישן המהירה הזו מצליחה להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 4.6 שניות ואף לפגוש באכזריות במגביל המהירות האלקטרוני ב-250 קמ"ש.

מרצדס מציינים כי ה-C המשודרגת תהיה גם מהנה מאוד לנהיגה בזכות ההגה שמשנה את משקלו בהתאם למהירות, היכולת לבצג 'גיזוז' ביניים בין הורדות הילוכים, בקרת היציבות שמאפשרת מעט חופש והכיול הספורטיבי למתלים.

על החיבור לאספלט אחראים חישוקי 18 או 19 אינטש, בהתאם לבחירת הלקוח ועליהם יולבשו צמיגים דביקים ברוחב 235 מלפנים ו-255 מאחור.

תא הנוסעים יציע כמובן את כל היוקרה והפאר המקובלים, אך יוסיף גם מושבי ספורט מבית AMG, הגה שמנמן בקוטר 365 מ"מ ולוח מחוונים ייחודי. למרות החיזוקים, ה-C סטיישן לא איבדה משימושיותה: תא המטען שלה מסוגל לצמוח מ-485 ל-1,500 ליטר, באחוריה מותקנים ווים לתליית מצרכים, תאים קטנים נסגרים וכמובן ישנו כיסוי לשטח המטען.

גרסת ה-AMG תגיע לאולמות התצוגה באירופה בתחילת 2008 במחיר של 392 אלף שקל (לפני מס). כמובן שזו לא תמצא את דרכה אלינו, כשם דגם הגרסה העממית של ה-C סטיישן לא תיובא לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully