וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניפ-טאק לקאיין

9.9.2007 / 10:56

פורשה משחררים גרסת GTS לקאיין עם מתלים משודרגים, מנוע מחוזק, תיבה ידנית ושאר תפנוקים

רכב הכביש-שביל של פורשה, הקאיין מקבל גרסה נוספת לחובבי הז'אנר - גרסת GTS וזו תוצג רשמית בתערוכת פרנקפורט הקרובה. הקאיין GTS יציע מספר שדרוגים ביחס לקאיין S המוכר שיגרמו לו לא רק להיות חזק ומהיר יותר, אלא גם למהנה יותר על האספלט (בלבד).

פורשה ציידו את הקאיין GTS במערכת מתלים ממוחשבת השולטת על פעולת בולמי הזעזועים ומסוגלת לשנות את מידת קשיחותם ואופי השיכוך כדי להפוך את הקאיין המפלצתי לקצת יותר שמח בכבישים מפותלים. כמו כן, הותקנו בו קפיצים חדשים המנמיכים את המרכב ב-24 מ"מ. ברשימת האופציות, ניתן למצוא גם מתלי אוויר ובקרת שליטה אלקטרונית על מוטות המייצבים במתלים.

מנוע ה-4.8 ליטר V8 של הקאיין שודרג אף הוא והספקו עומד כעת על 405 כ"ס ב-6,500 סל"ד, תוספת של 20 כ"ס ביחס לקאיין S. נתון המומנט עומד על 51 קג"מ ב-3,500 סל"ד.

אל מנוע זה שדכו פורשה תיבת הילוכים ידנית (!) בעלת שישה הילוכים אף קיצרו את יחס ההעברה הסופי מ-3.55:1 לכדי 4.1:1. כל שינויים אלו מאפשרים ל-GTS לגלח חצי שניה בהאצה מעמידה ל-100 קמ"ש ביחס ל-S ולעשות זאת בזמן של 6.1 שניות. עם זאת, אם תתעקשו, פורשה יתקינו לכם תיבת הילוכים אוטומטית טיפטרוניקית, אך כדאי לזכור כי שילוב זה יניב צריכת דלק ממוצעת של 7.2 ק"מ לכל ליטר.

כדי שנוכל להבחין בגרסת ה-GTS ביחס לאחיות ה'רגילות', מעצבי פורשה העניקו לה את מראה החזית והאחור של גרסת הטורבו והרחיבו את בתי הגלגלים כדי שיהיה מספיק מקום לחישוקי ה-21 אינטש החדשים. אלו נועלים צמיגי כביש ספורטיביים במידות 295/35.

הקאיין GTS יוצע באולמות התצוגה מייד לאחר תערוכת פרנפורט במחיר של כ-560 אלף שקל, לפני מסים ואולי, רק אולי, אם תתעקשו, תוכלו לקבלו גם בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully