וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהמסלול אל הכביש

ירון אדרי

10.9.2007 / 12:42

אסטון-מרטין עושה חיל במסלולי המירוצים וזאת סיבה מספיק טובה להצגת גרסאות מיוחדות בתערוכת פרנקפורט

על תוכניותיה של אסטון-מרטין לתערוכת פרנקפורט שמענו מזמן, אלא שרגע לפני פתיחת התערוכה מבשרת לנו היצרנית מבריטניה על 2 דגמים נוספים שיעמדו בסמוך ל-DBS. כידוע, מאז ומעולם נהגה אסטון-מרטין להבליט את מעורבותה בענפי הספורט המוטורי וגם כעת מדובר בגרסאות מיוחדות לציון ההצלחות האחרונות.

ראשונה היא הוונטאג' N400 איתה מציינת החברה את מירוץ 24 השעות שנערך במסלול נורבורגרינג (מכאן האות N) שבגרמניה. בכדי להבדיל את ה-N400 מאחיותיה, הוסיפו מעצבי החברה מספר שינויים קלים במעטפת החיצונית ובתא הנוסעים אולם השיפור הגדול נמצא בפרטים הטכניים.

מסכת השיפורים של ה-N400 כללה מספר שיפורים שהעלו את הספקו של מנוע ה-V8 ל-400 כוחות סוס (מכאן החלק השני בשמה) ואת המומנט ל-42.8 קג"מ. בנוסף, תקבל הוואנטאג' את חבילת הספורט הכוללת חישוקי סגסוגת סופר-קלים, מתלי ספורט משודרגים ומוטות מייצבים מעובים, כל זה בכדי לשוות לה התנהגות דינמית הולמת. סימוכין לשיפור מגיע מכיוון מסלול נורבורגרינג עצמו, שם הצליחו נהגי המבחן של ה-N400 לשבור את מחסום ה-8 דקות.

במירוץ 24 השעות של לה-מאן, שנערך בחודש יוני האחרון, ניצחה אסטון-מרטין את קטגורית GT1 עם ה-DBR9. לציון המאורע, לקחה החברה את דגם הבסיס של מכונית המירוץ ולאחר שינויים קלים העניקה לו את השם DB9 LM. בשונה מהוואנטאג', כאן מדובר בשינויים קלים בלבד בעיצוב החיצוני ובאבזור הפנים.

נכון לרגע זה, חושפת אסטון-מרטין את האיורים לדגמים החדשים ורק במהלך התערוכה ייחשפו הדגמים האמיתיים, אז גם תפרסם החברה את מחיריהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully