וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס בפרנקפורט - פרוייקט 700

למרות שתמיד שמרה על שמרנות מסויימת, מצליחה מרצדס גם הפעם ללמד את העולם מהי מהפכנות

כלת השמחה באולם התצוגה של מרצדס בפרנקפורט היא ה-F 700 קונספט, מכונית פאר ענקית (אורכה 517 ס"מ) בה נפגשות הטכנולוגיות העדכניות ביותר של היצרנית. לפני הכל, ה-F 700 גורמת ללא מעט בלבול. האם מדובר ברמז ל-S קלאס הבאה או שמא מדובר בדגם גדול עוד יותר?

מתחת למכסה המנוע של ה-700 שוכן לו מנוע הדיאסאוטו המהפכני שהוצג רק לאחרונה. על מנוע זה סיפרנו לכם כאן בוואלה! רכב מייד עם חשיפתו ורק נזכיר כי עיקרון פעולתו משלב בין יתרנותיו של מנוע טורבו-דיזל לאלו של מנוע טורבו-בנזין. למנוע הדיאסאוטו נפח של 1.8 בלבד וביצועיו משתווים לאלה של מנועי ה-V6 הנוכחיים, כך על-פי מרצדס. בכל אופן, עם ליטר אחד של בנזין תעבור ה-700 כ-19 ק"מ כשבכל אחד מהם היא תותיר אחריה 127 גק"מ CO2 בלבד. ואם זה לא מספיק חסכוני, בעתיד הקרוב תוצג ה-F 700 ההיברידית.

חידוש מהפכני נוסף נמצא במערכת המתלים Pre-Scan, אשר בדומה למערכת הקדם הגנה (Pre-Safe), דואגת להתאים את הרכב לתנאי הדרך. קרני לייזר LIDAR - Light Detection And Ranging - אשר יוצאות מפנסי החזית, קוראות ללא הרף את תנאי הדרך אותם עתידה המכונית לפגוש בין אם מדובר באספלט שטוח, עיקול חד או בור פתאומי. המידע שמתקבל מקרני הלייזר, יחד עם שאר החיישנים ברכב, דואגים להתאים את קשיחות המתלים ההידראוליים, בכל גלגל בנפרד, לקבלת נוחות נסיעה והתנהגות אופטימליים.

אז נכון, ברגע זה עדיין קשה לקבוע מה יהיה עתידה של ה-F 700, אולם מרצדס מוסרים כי דגמי העתיד הסדרתיים שלה ישאבו לא מעט אלמנטים עיצוביים ממנה.

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully