וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיישל וירון

אנשי בוגטי קיבלו בקשה לייצר וירון מעט יותר ייחודית, כאילו שהרגילה המונית מדי. ככה זה כשיש כסף

הוירון, היא אולי המכונית המדוברת ביותר בשנים האחרונות. הכל בה מוגזם – אם אתם לא בקיאים, אז איך נשמעים לכם מנוע 16 צילינדרים, 4 מגדשי טורבו, 1,001 כ"ס, 407 קמ"ש ותג מחיר של מיליון אירו? לנו זה מספיק, אבל כנראה שלא לכל רוכשי הוירון.

מנכ"ל בוגטי מספר כי אמנם ספר ההזמנות של הוירון מלא גם לשנה הבאה, אבל זה לא מנע מאחד מלקוחותיהם, שכבר יש ברשותו בוגטי "רגילה" לבקש משהו, אהה... קצת יותר מיוחד. אמנם הם מציעים את הוירון בכל צבע שדורשים מהם ומבצעים התאמה מלאה של כל רכיבי הוירון לבעלים הייעודי, אז, איך בכל זאת עושים וירון יותר מיוחדת מהוירון הנוכחית? מתאמצים.

התוצאה של המאמצים הולידה את הוירון שמי שיש לו וירון, חולם עליה: בוגטי מספרים כי בוירון הזו אין טיפת צבע – גופה עשוי כולו מאלומיניום מלוטש וסיבי פחמן בלבד. חומרים אלו חדרו גם אל תא הנוסעים כדי להעשיר את האווירה העשירה ממילא, אבל בתא המנוע הם לא נגעו, הרי שבנוגע ל-1,001 כוחות הסוס הם לא קיבלו תלונות.

כן, כאן תם החידוש, אולי מלבד תג במחיר החדש: החיסכון בצבע ועודף האלומיניום וסיבי הפחמן מעלים את המחיר של המפלצת הזו לכדי 1.4 מיליון אירו (לפני מס). ואנחנו חשבנו שבלי צבע נשלם פחות... בוגטי לא מספרים על שיפור כלשהו לביצועים בזכות השינויים, אבל אם הגרסה החדשה מתאימה לכם, כדאי שתזדרזו, משום שזו תיוצר ב-5 עותקים בלבד והראשון כבר נמכר אז...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully