וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולין מקריי נהרג בתאונת מסוק

ירון אדרי

16.9.2007 / 9:08

נהג הראלי הסקוטי נהרג אמש (שבת) בהתרסקות מסוקו הפרטי בסמוך לביתו ועמו גם בנו בן ה-5

הלם בקהילת הראלי העולמית - נהג הראלי ואלוף העולם קולין מקריי הסקוטי, נהרג ב-16:00 אמש (שבת) בעת שהתרסק מסוקו הפרטי בסמוך מאוד לביתו. עמו במסוק היו גם בנו בן ה-5 והורה וילד נוספים, ידידי המשפחה. המשטרה המקומית מוסרת כי בהתרסקות זו לא היו ניצולים ועל פי כל העדויות, קולין מקריי הטיס בעצמו את המסוק.

עוד מספרים עדי ראיה כי המסוק הכחול חלף מעל ביתו ואז צלל לפתע לתוך עמק עד שנשמע פיצוץ עז, כדור אש נראה עולה באוויר ואחריו עשן שחור וסמיך. פרטי המקרה והגורמים לו נמצאים בחקירה ברגע זה.

שמו של מקריי נקשר מאז ומעולם עם נהיגה מרהיבה וחסרת פשרות. את חיידק הנהגיה קיבל מאביו ג'ים, חמש פעמים אלוף בריטניה, וגם אחיו אליסטר התחרה לצידו. שיא הקריירה של מקריי הגיעה ב-1995 כאשר קטף יחד עם קבוצת סובארו את תואר אליפות העולם של ה-WRC. בשנתיים שלאחר מכן, סיים מקרי את האליפות במקום השני.

למרבה האירוניה, נהיגתו חסרת הפשרות של מקריי גרמה לו ללא מעט תאונות בעקבותיהן נטבע המונח 'מקראש' (שילוב שמו עם המילה ריסוק Crash). למרות זאת, קבוצות רבות חיזרו אחריו לאורך הקריירה והסקוטי זכה למשכורות עתק ביחס למקובל ב-WRC.

עונתו האחרונה של מקריי באליפות העולם היתה בשנת 2003 עם קבוצת סיטרואן. מאז, חזר להתחרות מספר פעמים ושמועות בענף דיברו על כך שבשנה הבאה יקח חלק באליפות עם קבוצת סוזוקי החדשה. גם לאחר פרישתו המשיך מקריי להתחרות ורשם השתתפות במירוץ הדקאר ובמירוץ 24 השעות של לה-מאן.

בעקבות האירוע הטראגי, הוחשך אתרו האישי של קולין מקריי.

  • עוד באותו נושא:
  • ראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully