וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם בוחרים את מכוניות השנה

בסדרת סקרים שיערכו כאן בוואלה! רכב, תוכלו אתם הגולשים לבחור את המכוניות הטובות של שנת 2007

שנת 2007 נכנסת אל הרבע האחרון שלה, וזה הזמן להתחיל בסיכומים, אלא שהפעם הכוח נמצא בידכם. בפרוייקט ענק של וואלה! רכב, אתם הגולשים בוחרים את המכוניות הטובות בישראל וכמובן, מי היא מכונית השנה.

לאחר שעות של דיונים, ויכוחים וסינונים, חילקנו את שוק הרכב ל-10 קטגוריות כשלכל אחת הכנסנו את 8 המכוניות החשובות, הנמכרות והחדשות ביותר בישראל ובסה"כ 80 מכוניות שונות. בכל שבוע נציג לכם קטגוריה שונה בה תוכלו להצביע ולהשפיע על המכונית המועדפת עליכם. בסופו של התהליך, תוכלו לבחור מי היא מכונית השנה מבין הזוכות בכל קטגוריה.

אז גשו אל הסקר, בצד שמאל של המסך ותוכלו גם אתם להצביע ולהשפיע בתהליך בחירת מכונית השנה בישראל.

בשביל הספורט

את פרוייקט מכונית השנה של וואלה! רכב החלטנו לפתוח עם מכוניות הספורט. היום, שלא כבעבר, מציב שוק זה אלטרנטיבות רבות בפני הלקוחות שרוצים להתהדר במכונית לכיף ואדרנלין.

היה לנו קשה לקבוע מי הן ה-8 מבין שלל מכוניות הספורט הנמכרות כיום בישראל, אך לבסוף הצלחנו. בולטות במיוחד הן הסובארו אימפרזה טורבו והמיצובישי איבו אשר אחראיות במידה רבה על התפתחות סגמנט זה בישראל. שתי המכוניות עתידות להתחלף בקרוב בדגם כל חדש. יפנית נוספת היא ההונדה סיוויק Type R החדשה, אותה בחנו לפני מספר חודשים.

4 מכוניות מתוך ה-8 מגיעות אלינו מגרמניה (נכון, המיני קופר S מגיעה למעשה מאנגליה אבל אסור לשכוח שההורים הם ב.מ.וו). בקרב הבכורה על הלאום, מתחרות גם נציגות קונצרן פולקסווגן, הגולף GTI וה-TT של אודי, מול האחות הקטנה מבית פורשה - קאיימן. יותר מהכל, יש כאן קרב על יוקרה ומוניטין.

את השמינייה סוגרת הבררה של אלפא-רומיאו אשר מזכירה לכולם מהי מסורת של נשמה ספורטיבית איטלקית.

איזו מבין השמונה הכי עשתם לכם את זה השנה? את מי הייתם לוקחים לדייט בכבישים הרריים? מי מאיצה לכם את בלוטות האדרנלין? עכשיו תורכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully