וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפורים בשם האם

ירון אדרי

20.9.2007 / 14:10

רוצים לשפר את מכוניתכם מבלי לאבד את אחריות היצרן? תעברו לב.מ.וו אחרי שתעברו לגור בארה"ב

ב.מ.וו מרגישה כנראה באיום ההולך וגובר מצד המתחרות – אודי למשל – ומצד סדנאות השיפורים השונות. התשובה באה מצד החטיבה האמריקנית של היצרן שרוצה להישאר נאמנה לסיסמה הידועה לפיה הנאה מנהיגה זה ב.מ.וו. כחלק מהאסטרטגיה, יכולים כעת לקוחות ב.מ.וו להשיג מגוון אביזרים לשיפור המנוע וההתנהגות כשבשלב הראשון, מתמקדת החטיבה בדגמי סדרה 3 – הדור הקודם בעיקר – וב-Z4 קופה והקבריולה.

למרות ששיפורי מכוניות הינם שכיחים בעולם, לרוב אין יצרניות הרכב מסכימות להם ומי שמשפר את מכוניתו צפוי לאבד את אחריות היצרן. מי שבכל זאת רוצה לקבל מוצר משופר ומקורי, צריך לפנות לחטיבות הספורט של היצרנים כמו M ספורט של ב.מ.וו, AMG של מרצדס וכדומה, אולם המחיר הנדרש בעבור המכוניות לרוב גבוה מאוד.

בין המוצרים החדשים ניתן למצוא מערכות יניקה ופליטה משופרות שיחד עם החלפת הקאמשפטים ותוכנת ניהול המנוע, מוסיפות למכונית כ-20 כוחות סוס. דיפרנציאל משודרג (מוגבל החלקה) יסייע בהעברת הכוח לכביש ולשיפור התאוצות. בתחום ההתנהגות ניתן למצוא מערכות מתלים ספורטיביות ומוטות גישור עשויים אלומיניום וקארבון שידאגו לשפר את ההתנהגות בכבישים המפותלים יחד עם חישוקים בשני גוונים בקוטר 18 או 19 אינטש שגם יוסיפו למראה. לכל המוצרים אחריות יצרן לשנתיים וניתן להרכיבם במוסכי החברה בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully