וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזוקי SX4 בישראל

23.9.2007 / 11:45

המשפחתית הקטנה של סוזוקי הושקה הבוקר רשמית עם מפרט ישראלי של 4 דלתות, מנוע 1.6 ליטר וגיר אוטומטי

מותג סוזוקי, אשר מעט נעלם לאחרונה בישראל, צפוי לקבל חיזוק מסויים עם הגעת המשפחתית החדשה של היצרנית היפנית. זו כאמור נקראת SX4 והיא אמורה להשלים את היצע המכוניות של היבואן בנוסף אל הסוויפט הקטנה (שדי הצליחה בשוק הפרטי) ושני הג'יפונים - הג'ימני והגרנד ויטרה.

ה-SX4 תחליף מרגע זה את הליאנה המוכרת וכצפוי, היא מציעה מידות גדולות יותר שאמורות לשפר את איכות החיים של יושבי הרכב. כך למשל התארכה ה-SX4 ב-14 ס"מ ביחס לליאנה לכדי 449 ס"מ, התרחבה ב-4 ס"מ ושמרה על גובהה (154.5 ס"מ), כך שיש שיפור מה במראה הבועתי והלא פורופורציוני שאפיין את המכונית היוצאת.

בסיס הגלגלים אמנם התארך ב-2 ס"מ, אך עם 250 ס"מ בסה"כ, קשה לראות את ה-SX4 מתחרה ראש בראש עם המאזדה 3 והקורולה (כפי שהיבואן מתעקש) המרווחות ממנה, לפחות ברמה המספרית, בסנטימטרים נכבדים.

אין שינוי במנועים

בחזיתה של ה-SX4 שוכן אותו מנוע 1.6 ליטר (תזמון שסתומים משתנה) כשל הליאנה היוצאת וזה מפיק 107 כ"ס ב-5,600 סל"ד ו-14.7 קג"מ צנועים. מנוע זה משודך כמו שהישראלים אוהבים אל תיבה אוטומטית קונבנציונלית, אך זו עדיין מציעה 4 הילוכים בלבד.

ה-SX4 מוצעת בשתי רמות אבזור, האחת בסיסית וצפוי שתפנה בעיקר אל ציי הרכב ומחירה עומד על 112,000 שקל. הרמה הגבוהה יותר הנקראת GLX תוסיף על קודמתה בקרת אקלים, רדיו דיסק מקורי MP3 בעל תפעול מההגה, התנעה ללא מפתח, ריפודים בצבע בהיר וסט חצאיות היקפי במחיר של 114,000 שקל. שתי הגרסאות יציעו כסטנדרט 6 כריות אוויר, אך מערכת בקרת יציבות, ESP עדיין אינה מוצעת בדגמים אלה.

יבואן סוזוקי לישראל מוסר כי ישנו צפי למכור כ-2,000 יחידות מה-SX4 בשלושת החודשים הנותרים עד לסוף השנה ועיקרם המוחץ יגיעו לדבריו אל השוק הפרטי ולא המוסדי. בתחילת 2008 צופה היבואן כניסה גם אל ציי הרכב והעמידה ביעד מכירות של כ-5,000 ועד 6,000 כלי רכב בשנה.

עוד מוסר היבואן כי נשקל יבואה של המכונית הקטנה החדשה של סוזוקי שהוצגה בתערוכת פרנקפורט - הספלש וכי בקרוב יגיע לישראל גראנד ויטרה בגרסת 3 דלתות ומנוע 2.0 ליטר.

מבחן וואלה! רכב ל-SX4 החדשה תוכלו למצוא כאן בקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • סוזוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully