וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אוהב אותך יותר ממני?!

ירון אדרי

23.9.2007 / 16:15

שאלות קיומיות מעמידות אותנו הגברים בפני בחירות קשות כמו למי יש להעניק יותר חום וחיבה, למכונית או לאישה?

"לחבר טוב אפשר לתת הכל פרט לבחורה שלך ולמכונית שלך". את הפתגם הזה שמעתי לראשונה רגע אחרי שקיבלתי את רישיון הנהיגה שלי, כאילו מדובר היה בטקס בגרות שעושה לך חבר הגדול ממך במספר חודשים בלבד. כמה המשפט היה רלוונטי לגבי? הרי רכב משלי עוד לא היה לי וגם הבחורות באותה תקופה התחלפו לעיתים קרובות. ככה זה כשאתה בתקופת בית הספר התיכון – אין דאגות.

את הערגה לימים ההם העלה בי מחקר שערך האתר הבריטי Fish4Cars, מחקר שגרם לי לתהות האם גם בפיהם של הבריטים שגור פתגם זה. אז בואו נניח לרגע שהפתגם אכן נכון והדברים היקרים ביותר לגבר הם האישה שלצידו והמכונית שבחנייתו. עכשיו, עם יד על הלב, מי מהן חשובה יותר? על זה בדיוק ניסה המחקר לענות ואיך נאמר זאת, אנחנו הגברים לא יוצאים ממנו כל כך טוב.

מספר הגברים שהשתתפו במחקר עמד על 1,000 בדיוק וכפי שתראו מייד, לא בת הזוג האנושית היא מושא הערצתם. המחקר החדש התבסס גם על מחקר קודם משנת 2005 שנערך על-ידי 'מינטל ריפורט', מחקר שמצא כי אחד מכל שלושה גברים מבזבז במהלך חייו 20,000 פאונד (כ-170 אלף ש"ח) על תוספות למכונית כגון חישוקי סגסוגת, ספויילרים וכדומה. כמה כסף הוא מבזבז על מתנות לאישה? כאן הוא מסתפק במתנה צנועה אחת לכמה חודשים.

ומילא היה מדובר רק בצד הכספי, שהרי באהבה נאמר כבר שהכוונה היא העיקר. אבל איפה הכוונה ואיפה העיקר. רובם של המשתתפים במחקר סיפרו כי הזמן אותו הם מקדישים למכוניתם גדול יותר מזה המוקדש לזוגתם. 44% מ-1,000 הנחקרים לא הביעו כלל חרטה כשציינו כי רק בשבועיים החולפים העניקו למכוניתם "אהבה". מחציתם אף עשו זאת במשך שעתיים ויותר. וזה רק הולך ומסתבך. 10% הודו בפה מלא כי מעולם לא העניקו לזוגתם לחיים חיבה הזהה לזאת שהם מעניקים למכוניתם.

לחיות בפנטזיה

לפני חודשיים ערכנו כאן בוואלה! רכב סקר שביקש לגלות קצת על הפנטזיות של גולשי האתר. מעל ל-7,000 גולשים, גברים ונשים, הצביעו בסקר זה. התוצאה - 52% מהמצביעים העדיפו לבלות יום בחייהם עם פרארי 599 על פני יום עם אנג'לינה ג'ולי. האם זה אומר עלינו משהו?

גם החוקרים הבריטיים רצו ללמוד קצת על הפנטזיות של הנחקרים כשבשורה התחתונה, תסכימו או לא, העובדות מלמדות כי ישנה העדפה לשני זוגות גלגלים על פני זוג רגליים אחד. אלא שכאן נכונה להם הפתעה לא צפויה. רק 5% ציינו כי היו מעדיפים מכונית ספורט טהורה בעוד שרוב הקולות, 35% ליתר דיוק, הלכו לכיוון המכונית החסכונית בדלק. למקום השני עם 30% הגיעה המכונית הבטוחה.

ואז נשאלה שאלת מיליון הדולר שבשבילה מוכן כל גבר לוותר על המכונית (טוב, לפי המחקר נראה כי יש לא מעט יוצאים מין הכלל) – סקס. 29% סיפרו כי הפנטזיה שלהם היא לקיים יחסי מין במכוניתם תוך כדי נהיגה. בואו נשכח לרגע את הבעיה הבטיחותית שבדבר (ואני לא מתכוון לשימוש בקונדום) ונניח שקיום יחסים בכביש המהיר הנו בר השגה. בהתבסס על ממצאי המחקר עד עכשיו, ניתן בהחלט להבין מדוע מדובר בפנטזיה. יותר מזה, ברור מדוע זה גם יישאר כפנטזיה, לפחות עד שהגברים ישנו את סדר העדיפויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully