וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקוס לוטוס

ירון אדרי

24.9.2007 / 10:48

מהדורה מוגבלת למכונית ספורט טהורה מבטיחה ליצרן הכנסה לא רעה בכלל. כמה? אתם יכולים לשאול את לוטוס

לוטוס היא עוד אחת מהחברות הבריטיות אשר יודעות בדיוק כיצד לגעת לנהגים בבלוטות הנכונות. לוטוס גם יודעת איך בדיוק ניתן להגדיל את תזרים המזומנים או במילים אחרות – מהדורה מוגבלת.

האקסיג' שבתמונה שייכת לסדרת ה-S והמהדורה המוגבלת עונה לשם 'Club Racer' והיא תיוצר כמחווה למורשת המירוצים ההיסטורית של לוטוס. כל המכוניות יזכו לצבע "כחול שמיים" ופסי אורך בצבע "שחור פאנטום" שיחלו בפגוש הקדמי ויסתיימו באחיו שמאחור. כונסי הצד יקבלו גם הם פס שחור זהה. דפוס צביעה זה מחזיר את לוטוס אל ימי המסלול של שנות ה-60.

כנהוג במכוניות מהסוג הזה, גם לוטוס מעמידה לרשות הקונים רשימת אביזרים מצומצמת והכל על מזבח המשקל. הקלאב רייסר היא אחת המכוניות המאובזרות ביותר של החברה והקונה המאושר יזכה לכיסאות מירוץ, דיפוני עור, חלונות חשמליים, מערכת סאונד ומזגן. בצד הבטיחותי יהיו 2 כריות אוויר ומערכת בקרת משיכה.

וכפי שכבר ראינו בעבר לא אחת, גם כאן נרשמת אכזבה כשמגיעים לעיקר. בתא המנוע לא נרשם כל שינוי והקלאב רייסר תמשיך לעשות שימוש במנוע ה-1.8 של טויוטה לו שודך מגדש-על. הספקו של המנוע נותר על 218 כוחות סוס והמומנט על 22 קג"מ. עם 935 ק"ג ב-S הרגילה, יחס ההספק משקל עומד על 238 כוחות סוס לטון אלא שזה ישתנה מעט לרעה בגלל התוספות.

האם זה יפריע לאקסיג' להאיץ תוך 4.3 שניות ל-100 קמ"ש או להגיע למהירות סופית של 238 קמ"ש? את זה ידעו רק 25 בריטים מאושרים שיסכימו לשלם בעבורה 39,950 פאונד (כ-330 אלף ש"ח לפני מסים).

  • עוד באותו נושא:
  • לוטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully