וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחה בקו המהיר

ירון אדרי

24.9.2007 / 12:51

האם ילדיך מאחרים בדרך כלל לבית הספר או לגן? ה-S מקס של סדנת 'לודר 1899' תדאג שמהיום תעמוד בזמנים

שיפורים למכוניות ספורט או מכוניות יוקרה אינן דבר נדיר וגם מכוניות שטח זוכות לעיתים קרובות לטיפול המסור של הסדנאות השונות. אבל בכל הנוגע למכוניות בעלות אופי יותר משפחתי, השיפור מתחיל ונגמר בדרך כלל בעוד מחזיק כוסות או רשת לתא המטען. לכן הופתענו לראות את ה-S מקס, המיניוואן של פורד, שהציגה סדנת 'לודר 1899' מגרמניה.

השיפור למוביל המשפחה מתחיל בעיצוב החיצוני. אנשי הסדנה החליטו כי עיצוב הקינטיק של פורד אינו ספורטיבי מספיק וכי יש צורך לתבל אותו מעט. לשם כך תוכנן קיט אווירודינמי הכולל תוספות לפגושים ולחצאיות וספויילרים, כולם עשויים מקארבון. על החיבור בין העיצוב להתנהגות הדינמית אחראים חישוקי סגסוגת בקוטר 18, 19 או 20 אינטש ומתלים שמנמיכים את המרכב ב-35 מ"מ.

אם כל ההשקעה החיצונית עדיין לא שיכנעה את אבי המשפחה, כמעט בטוח ששיפורי הכוח ישכנעו. זה מתחיל עם מנועי הדיזל הצנועים שכוחם עלה מ-130 ו-140 כוחות סוס ל-155 ו-165 בהתאמה, אך הדובדבן הוא מנוע הטורבו בנפח 2.5 ליטר. כאן תוספת הכוח יותר משמעותית ועומדת על 270 כוחות סוס במקום 220, מה שמבטיח שהילדים לא יאחרו לבית הספר או לגן. הגרסה החזקה מקבלת בנוסף גם מערכת פליטה ספורטיבית להשלמת החבילה.

ואם אבי המשפחה עדיין לא שוכנע, אולי התוספת הבאה תעזור. להצגתה של ה-S מקס נבחרה מיס פסטיבל 'אוקטוברפסט' אנה שרל בת ה-22. עלמת החן שמייצגת את פסטיבל הבירה השנתי שנערך מדיי שנה בגרמניה, נראית מרוצה מאוד ממכונית הנוסעים וחיוכה מזמין קונים פוטנציאליים. מי שתהיה פחות מרוצה זאת אם המשפחה שתדאג שה-S מקס תגיע מהר מאוד לייעדה – הרבנות.

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully