וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כניסת מצרים

רני פלג

24.9.2007 / 13:24

ייצוג ישראלי מכובד יהיה השנה בראלי הפרעונים במצרים עם שתי קבוצות רשמיות ושלושה רוכבים פרטיים

בין המוני בית ישראל שיימלטו לסיני בחג הסוכות אפשר יהיה לזהות קבוצה גדולה למדי של ישראלים, אשר תתעכב במעבר הגבול בטאבה זמן ארוך במיוחד. מדובר בישראלים היוצאים להתחרות בראלי הפרעונים במצרים. העיכוב במעבר הגבול הוא מעין צרה ידועה מראש, על סמך ניסיון העבר.

אין זו הפעם הראשונה שיש ייצוג ישראלי במרוץ השטח השני בחשיבותו בצד זה של העולם, אך השנה גדלה קבוצת הישראלים לממדים גדולים במיוחד. לא פחות משתי קבוצות רשמיות, הנתמכות על ידי יבואני כלי רכב ישראלים וכן שלושה רוכבים עצמאיים.

קבוצת ק.ט.מ ישראל מונה שני רוכבים: ערן גלוסקא, אשר השתתף במרוץ בשנה שעברה וערן וולנברג, משליטי ליגות הניווט המקומיות, אשר יזכה לטבילת אש בינלאומית ראשונה. ערן גלוסקא, קיבוצניק מרמת יוחנן, נאלץ לפרוש בשנה שעברה מהמרוץ, עקב תקלה טכנית, והשנה הוא מכוון גבוה, לאחר הפקת לקחים והכנה מדוקדקת יותר. ערן וולנברג, הצעיר מגלוסקא, מכריז גם הוא על ציפיות גבוהות, לאחר שהקדיש את כל מרצו, משאביו וסבלנות הסובבים אותו לפרויקט במהלך השנה האחרונה.

קבוצת פוינטר מיצובישי מונה שלושה כלי רכב מתחרים: פג'רו סדרתי (T2), בו ינהגו ניצן שקל ואורי גרוס, פג'רו אב-טיפוס (T1), בו ינהגו רז הימן והלל סגל והאנטר אב-טיפוס (T1), של שי שמעוני וגדעון בן שמואל. לשני הצוותים בקטגוריה T1 ניסיון עשיר במרוצים בחו"ל ובפרעונים בפרט. רז הימן והלל סגל שניהם בוגרי דקאר (סגל הוא הישראלי בעל ניסיון דקאר העשיר ביותר). במרוץ הפרעונים אשתקד זכה הצמד במקום השלישי בקטגוריה. צוות מכובד יתמוך במתחרים בעזרת משאית סיוע, מכונאים וחלפים רבים.

שלושה מתחרים עצמאיים יימנו על הקבוצה הישראלית. אוהד אברהמי, רוכב ק.ט.מ, ושלמה מנשה ורוי פרוידנהיים, רוכבי טרקטורוני קאן-אם. מנשה ופרוידנהיים התחרו השנה בראלי הפירמידות במצרים והם מגיעים לפרעונים עם זכרונות המדבר המצרי טריים בראשם. ניתן יהיה לעקוב אחרי קבוצת הישראלים בראלי הפרעונים בעזרת דיווחים יומיים שיפורסמו כאן אצלנו באתר השטח הישראלי ובערוץ הרכב של וואלה!. אנו שולחים לכל המתחרים איחולי הצלחה.

* הכותב הנו עורך 'אתר השטח הישראלי 4X4'

  • עוד באותו נושא:
  • ראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully