וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

VTS לשומרי סביבה

ירון אדרי

25.9.2007 / 9:46

היצע ה-VTS, הליין הספורטיבי של סיטרואן, מתרחב. ה-C2 תקבל מנוע HDi רב מומנט, חסכוני ונקי

קבוצת 'PSA פיג'ו סיטרואן' ציינה לא מזמן את ייצורם של 10 מיליון מנועי HDi. כעת, מתרחבת משפחת לוגמות הסולר עם הקטנה של סיטרואן, ה-C2 שמקבלת את מנוע ה-1.6HDi. את היומרות של המכונית החדשה ניתן לגלות מצירוף האותיות VTS המוצמד לה, צירוף השמור לדגמים החמים של החברה המוצמד לראשונה למכונית דיזל.

בכל הקשור להספק, חלש מנוע הדיזל ממנוע הבנזין המקביל לו בנפח ב-15 כוחות סוס כשלרשותו של הנהג מתייצבים רק 110 סוסים עליזים. בסעיף המומנט המצב הוא הפוך ולמנוע הדיזל 26.5 קג"מ לעומת 14.6 בבנזין – כמעט כפול. נתונים אלה מאיצים את הקטנה ל-100 קמ"ש תוך 9.4 שניות ועד למהירות סופית של 195 קמ"ש.

אלא שיתרונה הגדול של המכונית הקטנה לא נמדד בזמני המיאוץ שבין רמזור לרמזור. על יתרונו הגדול של מנוע הדיזל בשמירה על איכות הסביבה אין צורך להרחיב והלקוחות הפוטנציאליים יהיו אלה שירצו לשלב זאת עם תכונות דינמיות עדיפות. צריכת הדלק הממוצעת של ה-C2 עומדת על 22.7 ק"מ לליטר ופליטת ה-CO2 על 119 גק"מ, מה שמקנה לה יתרונות מיסוי במדינות כמו אנגליה למשל.

מחירה של ה-C2 1.6HDi VTS באירופה יעמוד על כ-19 אלף יורו (קצת מעל 100 אלף ש"ח לפני מסים). לישראל היא כמובן לא תגיע, אך מי שבכל זאת רוצה VTS יסתפק בגרסת הבנזין.

  • עוד באותו נושא:
  • סיטרואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully